اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدارهای معوقه لیگ برتر فوتبال

صعود 2 پله‌ای در انتظار سپاهان است

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان برای اینکه کورسو امید خود را برای قهرمانی نیم فصل نخست زنده نگه دارد، چاره‌ای به جز برتری قاطع برابر تیم گهر درود ندارد.

صعود 2 پله‌ای در انتظار سپاهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیداری معوقه از لیگ برتر فوتبال، فردا تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم گهر درود است.

سپاهان که در هفته پانزدهم لیگ فرصت بسیار خوبی را برای رسیدن به صدر در اختیار داشت، اما نتوانست از موقعیت استفاده کند و در برابر تیم استقلال متحمل یک شکست خانگی شد.

شاگردان کرانچار پس از اینکه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، گرفتار روندی نزولی شده‌اند اما بازی با تیم قعرنشین گهر فرصت خوبی است تا سپاهان دوباره احیا شده و به همان تیمی تبدیل شود که پس از هتریک قهرمانی، هوادارانش انتظار چهارمین قهرمانی را می‌کشیدند.

تیم گهر نیز که در حال حاضر کاندیدای نخست سقوط به دسته پایین‌تر است، با حضور محمد مایلی‌کهن بر روی نیمکت این تیم در اندیشه فرار از منطقه سقوط است و این کاری است که به نظر دشوار می‌آید.

تیم سپاهان در صورت برد در این دیدار معوقه می‌تواند برای رسیدن به رده دومی امیدوار باشد اما برای تصاحب دوباره صدر و قهرمانی نیم فصل باید به نتیجه‌گیری در دیدارهای آینده و لغزش استقلال چشم داشته باشد.

به گزارش فارس، برنامه این سه دیدار معوقه به شرح زیر است:

*پنجشنبه 2/9/91:

استقلال ـ پیکان، 17:30، ورزشگاه آزادی

راه‌آهن ـ مس کرمان، 15:15، ورزشگاه اکباتان تهران

سپاهان ـ گهردرود، 15:15، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

انتهای پیام/63001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول