اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌شرقی:

مشکلات فوتبال ایران با پول‌های باد آورده آغاز شد/کفاشیان کاره‌ای نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مشکلات فوتبال ایران از 10 سال پیش و با پول‌های باد آورده آغاز شده و مربوط به امروز و دیروز نیست.

مشکلات فوتبال ایران با پول‌های باد آورده آغاز شد/کفاشیان کاره‌ای نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر محمودی بعدازظهر امروز در مجمع سالانه هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مشکلات فوتبال ایران از یک دهه پیش و با ورود پول بیش از حد به فوتبال آغاز شده و ناکامی‌های این روزهای فوتبال ایران محصول عملکرد فدراسیون فعلی نیست.

وی افزود: متاسفانه امروز تمام هجمه به فدراسیون فوتبال است، در حالی که آقای کفاشیان تنها پنج سال است ریاست این فدراسیون را برعهده دارد.

رئیس مجمع عمومی سالانه هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی افزود: منتقدان امروز که 10 سال پیش خود در راس قدرت بودند، چرا نتوانستند تیمی را از ایران در رده باشگاهی قهرمان آسیا نکنند.

وی با اشاره به اینکه از آخرین قهرمانی ایران در آسیا بیش از 20 سال می‌گذرد، گفت: تشکیل ستادهای بعد از شکست به عنوان راهکار نتوانسته جواب لازم را دهد، زیرا کارشناسان این ستادها از بدنه سازمان هستند و نمی‌توانند به درستی علل این شکست‌ها را مشخص سازند.

وی افزود: در شکست‌ها نباید بدون علت فردی را محکوم کنیم و باید  به درستی عوامل باخت‌ها را ریشه‌یابی کنیم.

علت اصلی شکست ایران مقابل ازبکستان کم‌کاری بازیکنان بود

متولی ورزش استان آذربایجان‌شرقی علت اصلی باخت ایران به ازبکستان را کم‌کاری بازیکنان عنوان و تاکید کرد: امروز بازیکنان تیم ملی بیشتر منافع مادی خود را در نظر گرفته و در بازی‌های ملی احتیاط می‌کنند، اما در بازی‌های باشگاهی به دلیل تعهد مالی با تمام توان بازی می‌کنند.

محمودی از ورزش به عنوان بهترین ابزار برای شناسایی کشورها در جهان نام برده و گفت: فوتبال در بین ورزش‌ها از جایگاه خاصی برخوردار بوده و پرطرفدارترین رشته ورزشی جهان محسوب می‌شود.

وی رسیدن ژاپن به قدرت اول آسیا را حاصل دو دهه فعالیت و برنامه‌ریزی دانست و گفت: ژاپنی‌ها برای تغییر ورزش اول کشورشان از گلف به فوتبال برنامه مدونی را تهیه کرده و در استفاده از تمام امکانات حتی از ساخت انیمیشن نیز بهره جستند.

محمودی گفت: تبریز با وجود سردخیز بودن از گذشته در فوتبال کشور مطرح است و داشتن تیم‌های با سابقه نزدیک به نیم قرن و همچنین حضور 28 تیم از این استان در مسابقات کشوری نمایانگر ظرفیت بالای این منطقه در فوتبال کشور است.

انتهای پیام/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول