اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیرت بحران استان تهران:

5 پایگاه امداد هوایی در استان تهران راه‌‏اندازی می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیرت بحران استان تهران از راه‌‏اندازی و ایجاد پنج پایگاه امداد هوایی در این استان برای ارائه خدمات امدادی بهتر به مردم خبر داد.

5 پایگاه امداد هوایی در استان تهران راه‌‏اندازی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدتقی جاپلقی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران بحران استان‏های معین شرق تهران و شمال کشور که با حضور معاون وزیر کشور، مدیرکل بحران استان‏ سمنان، شماری از مسئولان کشوری، استانی و محلی و سایر اعضای کارگروه بحران شهرستان‏های دماوند، فیروزکوه، شمیرانات، تهران و استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: پنج پایگاه امداد هوایی در استان تهران راه‌‏اندازی می‏شود.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح مهم در دستور کار مدیریت بحران استان تهران قرار دارد.

مدیرکل مدیرت بحران استان تهران ادامه داد: در حال حاضر در انتظار اختصاص اعتبارات لازم برای ساخت این پنج پایگاه هوایی در استان تهران هستیم.

جاپلقی اضافه کرد: ستادهای مدیریت بحران استان تهران باید برای استقبال از فصل در پیش روی سرما و در راستای ارائه خدمات شایسته و در خور شأن به مردم آماده و مهیا باشند.

مدیرکل مدیرت بحران استان تهران افزود: نباید فراموش کرد که مردم، خود ما هستیم؛ چه کسی می‏تواند ضمانت دهد که فردا یا فرداهای دیگر این خدمات به خود شما ارائه نشود.

وی با تأکید بر انجام امداد و نجات بدون در نظر گرفتن مرزها در استان تهران خاطرنشان کرد: بی‌‏شک امداد و نجات بدون مرز پدیده‌‏ای زیبا است.

جاپلقی اضافه کرد: چندی پیش همایشی در استان آذربایجان شرقی برگزار شد و مشاهده پیشرفت اجرای طرح‏های عمرانی در آن منطقه امید را در دل‏ها زنده کرد.

مدیرکل مدیرت بحران استان تهران افزود: خدماتی که مدیریت بحران آن استان با کمک سایر نیروهای خدماتی کشور در منطقه جاری ساخته بود، موجی از رضایت در مردم به راه انداخته است.

* رسانه‏‌ها کمک‏ حال مدیریت بحران هستند

مدیرکل مدیرت بحران استان تهران، ارائه آخرین اطلاعات از سوی رسانه‏‌های جمعی را یکی از ابزارهای کمکی ستادهای بحران خواند.

وی تصریح کرد: اشاعه اطلاعات در دقیق‏ترین شکل و در سریع‏ترین زمان ممکن سایه‏ای بر همه اقدامات مدیریت بحران است.

جاپلقی اضافه کرد: انتظار مدیریت بحران استان تهران همراهی دائمی رسانه‏‌های جمعی در پیشبرد اهداف پیش رو است.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول