اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم:

صهیونیست‌ها به سقوط در دره نیستی نزدیک می‌شوند

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و اعلام کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به سرنگون شدن و ساقط شدن در دره نیستی قدم به قدم نزدیک می‌شود.

صهیونیست‌ها به سقوط در دره نیستی نزدیک می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در این بیانیه آمده است: محرم امسال در جهان اسلام رنگ و بوی دیگری گرفته است.

کافران حربی صهیونیست به پشتوانه صاحبان زر و زور و تزویر بر مردم مسلمان و بی‌دفاع غزه تاختند تا عاشورایی دیگر را خلق کنند. آری امروز غزه کربلاست، و ما حدیث «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را این گونه به نظاره نشسته‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ رژیم غاصب صهیونیستی این غده سرطانی با حمله وحشیانه به منطقه غزه موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها انسان بی‌گناه شد که اکثر آنان زن و کودک مظلوم و ستمدیده بودند. چنین حرکت‌هایی که هیچگاه مورد بازخواست جزئی مدعیان حقوق بشر قرار نگرفته و نمی‌گیرد ناشی از علل و عواملی است.

در این بیانیه اضافه شده است: از جمله این عوامل فریب افکار عمومی در سرپوش گذاشتن بر بحران‌ها و ناکامی‌های داخلی اجتماعی و اقتصادی خود که نمونه‌های آن خودسوزی‌ها و راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز، یهودی سازی سرزمین‌های اشغالی و ادامه یاغی‌گری‌های آینده خود در سوریه است؛ این حرکت‌های وحشیانه و اشتباه، نشان‌دهنده این است که ان‌شاءالله رژیم غاصب صهیونیستی به نهایت قطعی خود یعنی سرنگون شدن و ساقط شدن در دره نیستی قدم به قدم نزدیک می‌شود.

در پایان این بیانیه تصریح شده است:‌ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم این جنایات بی‌شرمانه و خفت بار رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و نفرت خود را از سران کشورهای دیکتاتور عربی و اروپایی اعلام می‌کند؛ امیدواریم مسلمانان با به پا خاستن و به حول و قوه الهی و وحدت و یگانگی طومار یزیدیان زمان را در هم پیچند و بانگ رسوایی منافقان را سر دهند که اکنون مسلمانان غزه نیازمند یاری هستند.

انتهای پیام/2258/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول