اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد خبر داد

به اشتراک‌گذاری بهترین تجربیات در کنگره‌ فناوری اطلاعات

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد گفت: بهترین تجربیات در کنگره مهندسی برق کامپیوتر و‌ فناوری اطلاعات به اشتراک‌ گذاشته می‌شود.

به اشتراک‌گذاری بهترین تجربیات در کنگره‌ فناوری اطلاعات

علی آبسالان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مشهد،‌ در آستانه برگزاری نخستین کنگره ملی مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: دنیای کنونی با وسعت وسیعی که در بین آحاد مردم در جوامع مختلف دارد به سمت جامعه دانش‌مدار و عصر دانش پیش می‌رود و این سبب می‌شود تا جوامع در رقابت‌های جهانی تکنولوژی با هم به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: در راستای تقویت دانش در جوامع امروزی ضروری است که اساتید، دانشجویان و فرهیختگان نتایج علمی خود را با سایر متخصصان و دانشمندان به اشتراک بگذارند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد بیان کرد: کسانی که تشنه ارتقای فکری و علمی دانشی هستند باید در راستای شرکت در کنگره‌ها و سمینارهای علمی و صنعتی گام‌ بردارند.

آبسالان با تاکید بر اینکه تفهیم دانش از راه برگزاری کنگره‌های علمی اثربخش است، عنوان کرد: کنگره ملی مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات گام موثری در راستای ارتقای سطح دانش و علم کشور در این سه حوزه برداشته‌ است و می‌توان سرآغاز فصل جدیدی از برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: کنگره‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها محیطی مناسب برای انتقال بهترین تجربیات در بین دانشمندان و محققان است و می‌تواند برای افرادی که به دنبال گمشده علمی خود می‌گردند موثر واقع شود.

مدیرعامل سازمان فن‌آوری اطلاعات شهرداری مشهد با اشاره به اهداف حوزه برق و فناوری اطلاعات در راستای ارتقای سطح دانش در کشور، تصریح کرد: افرادی که به دنبال گمشده خود در بخش صنعت می‌گردند باید در کنگره‌ها و سمینارها جستجو کنند.

آبسالان افزود: نقش اصلی کنگره ملی مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات به اشتراک‌گذاری بهترین تجربیات در راستای افزایش بهره‌وری، بهبود کار و شرایط صنعت در کشور است.

وی اظهار کرد: برگزاری کنگره‌های علمی و صنعتی در گروه‌های کاری بخش صنعت، خدمات و اجتماع موثر واقع می‌شود و نقش مثبتی در توانمندسازی مدیران در زمان کوتاه و با در اختیار داشتن تجربیات افراد مختلف دارد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد با اشاره به نقش مقالات در کنگره علمی مهندسی برق، خاطرنشان کرد: مقالات فراوانی که به دبیرخانه‌ها ارسال می‌شود پس از پالایش و ارزیابی توسط هیئت علمی برای ارائه در کنگره آماده می‌شوند و قطعا آنچه که ارائه می‌شود می‌تواند کمک شایانی به دانش کشور در زمینه‌های مختلف علمی داشته باشد.

آبسالان با تاکید بر آمادگی برای برگزاری کنگره‌های علمی و صنعتی در سطح بین‌المللی در کشور گفت: باید توان علمی کشور را در سطح منطقه و کشور افزایش داد تا بتوان ظرفیت علمی کشور را برای حضور در کنگره‌های بین‌المللی مهندسی و صنعتی از مرحله بالقوه به فعل درآورد و میزبانی کنگره‌های بین‌المللی را به کشور اطلاق داد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول