اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دزفول:

بسیج نمی‌تواند نسبت به ناامنی بی‌تفاوت باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دزفول گفت: بسیج نمی‌تواند نسبت به ناامنی بی‌تفاوت باشد و در صورت لزوم به این قضیه ورود خواهد کرد.

بسیج نمی‌تواند نسبت به ناامنی بی‌تفاوت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران گفت: بسیج نیرویی مردمی است و به این دلیل نمی‌تواند نسبت به ناامنی در جامعه بی‌تفاوت باشد.

وی به افزایش گشت پیاده و موتوری پایگاه‌های بسیج اشاره کرد و ادامه داد: جامعه با حمایت و تشویق این نیروها باعث دلگرمی آنها می‌شود و در چند ماه اخیر عملکرد این نیروها را در سطح شهرستان مطلوب ارزیابی می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با اشاره به کشفیات انجام شده توسط نیروهای بسیج در این شهرستان عنوان کرد: در مهر ماه، 530 نفر در قالب 109 تیم گشت توانستند در سطح شهرستان دزفول به گشت زنی بپردازند و تا حد زیادی در برقراری امنیت در این شهرستان مؤثر باشند.

محتشمی خاطرنشان کرد: پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 16 بسته مواد مخدر از نوع شیشه، 77 قبضه چاقو و 58 قطعه سکه تقلبی کشفیات نیروهای بسیجی در مهر ماه سال‌جاری در سطح شهرستان دزفول است که به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول امنیت را یک مقوله اجتماعی دانست و افزود: افراد باید به سهم خود در ایجاد امنیت در جامعه گام بردارند و در این باره باید نقش ایفا کنند.

اجرای 200 برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه دزفول همچنین از پیش بینی اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی و مذهبی در هفته بسیج خبر داد و گفت: به دلیل مصادف شدن هفته بسیج با ایام محرم در سال‌جاری شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج در امتداد عاشورا» انتخاب شده است.

محتشمی درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده در این باره افزود: اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی در دزفول با همکاری اداره آموزش و پرورش و بسیج مدارس، دیدار با امام جمعه و تجدید میثاق با آرمان‌های بسیج و انقلاب، ارسال پیامک با عنوان بسیج و عاشورا، مسابقه کتاب‌خوانی حماسه حسینی، افتتاح نمایشگاه عکس ویژه محرم و عاشورا، گردهمایی مداحان و ذاکران عرب زبان در شهر حمزه، غبارروبی مزار شهدا و اجتماع پیشکسوتان و خانواده معظم جانبازان و شهدا و ایثارگران از اهم برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج در شهرستان دزفول است.

انتهای پیام/72006/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول