اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در خاورمیانه ‌صورت می‌گیرد

تعمیر و نگهداری از سکوهای شناور دریایی در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تعمیر و نگهداری از سکوهای شناور دریایی و انجام خدمات هلی‌کوپتری سکوهای نفتی برای نخستین بار در خاورمیانه در این شهرک در حال اجراست.

تعمیر و نگهداری از سکوهای شناور دریایی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، علی صداقت‌پور در بازدید از مجموعه‌های صنعتی فاتح صنعت کیمیا، تیروستون پارس و فنون پوشش ضمن بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این واحدهای صنعتی،‌ بر اهتمام جدی مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به منظور پیگیری و رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی با هدف حفظ اشتغال موجود و ارتقای صنایع تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از مجموعه صنعتی فاتح صنعت کیمیا که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های سازنده تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی کشور محسوب می‌شود بر لزوم تسریع در واگذاری زمین به منظور اجرای طرح توسعه این مجموعه صنعتی تاکید کرد.

صداقت‌پور با بیان اینکه مجموعه صنعتی فاتح صنعت کیمیا یکی از برجسته‌ترین واحدهای سازنده تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی خاورمیانه محسوب می‌شود، گفت: با اجرای طرح توسعه در شهرک صنعتی بزرگ شیراز این مجموعه صنعتی به بزرگترین مجموعه سازنده تجهیزات صنعت نفت کشور تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه هم‌اکنون سالانه ظرفیت تولید 30 هزار تن تجهیزات صنعت نفت را دارد، گفت: با اجرای طرح توسعه ظرفیت تولید این واحد صنعتی به دو برابر افزایش می‌یابد.

صداقت‌پور در ادامه با اشاره به اینکه تعمیر و نگهداری از سکوهای شناور دریایی و انجام خدمات هلی‌کوپتری سکوهای نفتی برای نخستین بار در خاورمیانه توسط این مجموعه صنعتی در حال اجرا است، گفت: فعالیت‌های این واحد صنعتی در بخش صنعت نفت و در شکست تحریم‌ها حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه در بازدید از واحد صنعتی نیرو ستون پارس سازنده سازه‌های فلزی سنگین،‌ در مورد اجرای طرح توسعه این واحد صنعتی قول مساعد داد و اضافه کرد: با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی از کارآفرینان و صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس حمایت می‌شود.

همچنین در بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از شرکت فنون پوشش تولیدکننده ادوات کشاورزی و تجهیزات تسطیح لیزری وی بر لزوم تولید محصولات و تجهیزات جدید مبتنی بر نیاز روز بخش کشاورزی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 2448‌/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول