اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تویسرکان:

عوامل اجرایی در نجام کار حفاری تعلل نکنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه عوامل اجرایی نباید در انجام کار حفاری تعلل کنند از دستگاه‏های مجری خواست تا با نظارت بیشتر و دقیق‏تر بر حفاری‌ها ضریب امنیت ترافیکی در شهرستان را افزایش دهند.

عوامل اجرایی در نجام کار حفاری تعلل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یحیی خورشید‌خانی ظهر امروز در جلسه کارگروه حفاری شهر و روستا در شهرداری این شهر با اشاره به تعامل و هماهنگی خوب و همه‌جانبه دستگاه‌های عامل در شهرستان اظهار داشت: شهرداری‌ها باید با در نظر گرفتن رفاه حال مردم، کار حفاری‌ها و ترمیم خیابان‌ها را در اسرع وقت انجام دهند.

وی اطلاع‌رسانی دقیق و بهنگام را لازمه پیشرفت امور شهرداری دانست و ابراز داشت: همه باید شهرداری‌ها را به عنوان مرجع صدور مجوز برای حفاری در شهر شناخته تا میزان رضایت دوسویه و مردم نیز در این زمینه افزایش یابد و انجام این مهم هم مستلزم اطلاع‌رسانی دقیق و درست در سطح جامعه است.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان ادامه داد: هماهنگی شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌تواند در یک برنامه از پیش تنظیم شده با نظارت کارشناسان مربوطه از ایجاد مشکلات جلوگیری کرده و زمینه را برای تسریع‌بخشی پیشرفت امور حفاری فراهم سازد.

وی همچنین اجرای برنامه‌های مدون و اعلام این برنامه‌ها در ابتدای سال به شهرداری‌ها توسط شرکت‌های خدمات‌رسان در حوزه کاری را موجب بهبود روند حفاری در شهرستان دانست.

خورشید‌خانی با بیان اینکه کارهای نیمه‏کاره سبب ناهنجاری‌ها و نابسامانی در امور جاری شهر خواهد شد، تصریح کرد: گاهی اوقات مشاهده می‏شود که به علت طولانی شدن حفاری یا ترمیم و موکول شدن آن به روز بعد، قسمت حفاری بدون هیچ‏گونه علائم هشداردهنده رها شده و این امر باعث بروز حوادث جبران‏ناپذیری می‏شود.

وی‌ با تأکید بر اینکه عوامل اجرایی این مهم نباید در انجام کار حفاری تعلل کنند از دستگاه‏های مجری خواست تا با نظارت بیشتر و دقیق‏تر بر حفاری‌ها ضریب امنیت ترافیکی در شهرستان را با نصب علائم افزایش دهند.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان همچنین بر لزوم اخذ استعلام برای انجام حفاری توسط دستگاه‏های مجری تأکید کرد و خاطر‌نشان کرد: همه دستگاه‌های مجری و شهرداری باید با مدیریت کارشناسی ‌شده و قانونمند در راستای انجام درست امور سطح شهر رضایتمندی مردم را اولویت برنامه‌های اجرایی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی و ترسیم اهداف آینده در یک بازه معین منتج به پیشبرد دوچندان کارها در بخش‌های مختلف می‌شود، اذعان کرد: مسائل و مشکلات در حوزه حفاری ابتدا باید بررسی و واکاوی شود و در هنگام عملیات به‌کارگیری و رعایت اصول تدوینی نظام‌مند و استفاده بهینه از فرصت ایجادشده برای سلامت و امنیت همه‌جانبه رفت و شد آحاد اجتماع همراه باشد.

رئیس پلیس راهور شهرستان تویسرکان نیز با اعلام این خبر که در سال جاری تاکنون هیچ‌گونه مورد مرگ و میری بر اثر تصادف در تویسرکان نداشتیم، اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری و همیاری تمام دستگاه‌های عامل مربوطه چهار فقره مرگ و میر بر اثر تصادفات در شهرستان اتفاق افتاده است.

محمد کریمی نصب علائم هشداردهنده را در زمان حفاری امری ضروری دانست و افزود: دستگاه‌های مجری حفاری با شروع فصل کاری نسبت به ایجاد علائم هشداردهنده و اطلاع‌رسانی لازم و تسریع در عملیات حفاری و ترمیم آن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه عدم نصب علائم هشدار‌دهنده موجب بروز خطرات جانی و مالی می‌شود، تأکید کرد: بر اساس قانون عدم نصب علائم و بروز هر گونه خسارت بر عهده دستگاه مجری است.

انتهای پیام/89010/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول