اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت باشگاه پژوهشگران جوان انجام می‏شود

برگزاری مسابقه طراحی مفهومی ربات متحرک در دانشگاه دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: مسابقه طراحی مفهومی ربات متحرک به همت باشگاه پژوهشگران جوان در این دانشگاه برگزار می‏شود.

برگزاری مسابقه طراحی مفهومی ربات متحرک در دانشگاه دماوند

محمدرضا حاج‌‏علی‏‌اکبری امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در راستای برنامه‏‌های علمی و پژوهشی خود و با هدف شناسایی، جذب، حمایت و هدایت دانشجویان مستعد به ثبت‌‏نام برای برگزاری نخستین دوره مسابقات طراحی مفهومی ربات متحرک اقدام کرده است.

وی ادامه داد: این نخستین دوره مسابقات طراحی مفهومی ربات متحرک است که در آن باید به مواردی همچون قابلیت حرکت در سطوح ناهموار خشکی و همچنین زیر آب توجه ویژه‌‏ای شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: در این دوره از مسابقات تاکنون 10 تیم سه نفره ثبت‏‌نام کرده‌‏اند.

حاج‌‏علی‌‏اکبری اضافه کرد: دانشجویان باید طرح‏های خود را به صورت فایل پی.دی.اف به دفتر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ارائه دهند.

وی بیان کرد: این طرح‏ها توسط سه تن از اساتید دانشگاه داوری می‌‏شوند و به نفرات برگزیده در هفته پژوهش جوائز نفیسی اهدا خواهد شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند خاطرنشان کرد: ثبت‌‏نام از شرکت‏‌کنندگان در این مسابقات از ششم آبان ماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول