اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه امسال

7000 جام قلیان از اماکن عمومی اهواز جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز گفت: با همکاری شهرداری، مراکز بهداشتی و عوامل انتظامی در شش ماهه نخست سال‌جاری بالغ بر هفت هزار جام قلیان از سطح اماکن عمومی جمع‌آوری شده است.

7000 جام قلیان از اماکن عمومی اهواز جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، عبدالعزیز فدعمی اظهار داشت: اگرچه مضرات استعمال قلیان و تهدیدی که برای سلامت عمومی ایجاد می‌کند اطلاع‌رسانی شده اما سودجویی برخی افراد موجب شده که با وجود جمع‌‌آوری مکرر قلیان‌ها از سطح پارک‌ها  و اماکن عمومی مجدداً اقدام به توزیع و عرضه قلیان نمایند.

وی افزود: علاوه بر جمع‌آوری و برخورد با توزیع کنندگان قلیان و عرضه کنندگان، مهمترین راه پیشگیری از رواج این پدیده، آگاه سازی شهروندان و خانواده‌ها از مضرات آن است.

فرماندار اهواز تأکید کرد: در بسیاری از موارد استعمال قلیان موجب از بین رفتن قبح استعمال مواد دخانی می‌شود و علاوه بر مشکلات بهداشت و سلامت، عوارض اجتماعی نیز در پی دارد.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری قلیان و برخورد با عرضه کنندگان آن در امکان عمومی نباید به صورت مقطعی باشد و دستگاه‌های فرهنگی باید نقش پررنگ تری در فرهنگ‌سازی و اشاعه تفریحات سالم ایفا نمایند.

انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول