اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سلماس خبر داد

کشف 47 هزار پاکت سیگار خارجی در سلماس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سلماس گفت: 47 هزار و 587 پاکت سیگار خارجی در یک ماه گذشته با هشت عملیات جداگانه کشف شد.

کشف 47 هزار پاکت سیگار خارجی در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس شاهرخ بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: طی یک ماه گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان به قاچاق انواع سیگار خارجی در مسیر ارومیه به سلماس اقدام می‌کنند ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند تعداد 47 هزار و 587 پاکت انواع سیگار خارجی کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی سلماس اضافه کرد: این مقدار سیگار خارجی با انجام هشت عملیات جداگانه طی هفته گذشته با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی هنگام بازرسی از 10 دستگاه انواع خودرو کشف و ضبط شده است.

بختیاری تصریح کرد: در این زمینه تعداد 10 دستگاه انواع خودرو توقیف و 19 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی سلماس همچنین از کشف مقادیر زیادی البسه و پارچه قاچاق در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه انواع پارچه و البسه قاچاق می‌شود بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی انتظامی سلماس قرار گرفت.

بختیاری ادامه داد: ماموران به محل‌های مورد نظر اعزام و موفق شدند 3 هزار و 868 ثوب انواع البسه قاچاق و 6 هزار و 11 متر پارچه را با انجام 12 فقره عملیات جداگانه کشف و ضبط کنند.

این مسئول افزود: در این زمینه تعداد 12 دستگاه انواع خودرو توقیف و 21 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی سلماس از همکاری مردم برای برقراری امنیت و کاهش وقوع جرایم قدردانی کرد و اظهار داشت: همکاری و مساعدت مردم باید در طول ایام محرم بیشتر از قبل شود تا سایر اقشار جامعه در محیطی امن و آرام به سوگواری و عبادت بپردازند.

انتهای پیام/61002/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول