اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان استان در ماه محرم در راستای اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی خبر داد.

برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار داشت: با توجه به فرموده مدبرانه مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ وقف و استقبال کم‌‌نظیر عموم مردم از امامزادگان و بقاع متبرکه در همه ایام سال، خصوصاً در دهه اول محرم و لزوم بهره‌مندی از روش‌های تبلیغی نوین، خیمه‌های معرفت در پنج بقعه متبرکه استان با حضور مبلغان برپا می‌شود.

وی با بیان استقرار مبلغان و روحانیون در خیمه‌های معرفت، افزود: این خیمه‌ها شامل غرفه نمایشگاه، غرفه مشاوره و پرسش و پاسخ، غرفه نقاشی کودکان و غرفه «قرآن بخوانید،جایزه بگیرید» است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: با برپایی این خیمه‌ها در امامزادگان و بقاع شاخص و نیز اعزام مبلغان توانمند در راستای ارتقای سطح دینی و معرفتی زائران و مجاورین امامزادگان و بقاع شاخص استان‌ها و انس هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با روحانیت و پاسخگویی به سئوالات و شبهات و راهنمایی گام برمی‌داریم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان برگزاری خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان را گامی ارزشی در راستای بصیرت عاشورایی قلمداد کرد.

صالحی در پایان سخنانش از اعزام 65 مبلغ بومی و غیر بومی به امامزادگان و روستاهای موقوفه استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی 63 امامزاده و بقعه متبرکه آماده میزبانی از عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

انتهای پیام/89004/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول