اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان:

امامزادگان باید به کانون توجه مردم و مسئولان تبدیل شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در نخستین همایش توجیهی واحد حفاظت بقاع متبرکه گفت: امامزادگان باید به کانون توجه مردم و مسئولان تبدیل شوند.

امامزادگان باید به کانون توجه مردم و مسئولان تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد صالحی صبح امروز در نخستین همایش توجیهی واحد حفاظت بقاع متبرکه در استان همدان که با حضور رابطان حفاظتی بقاع متبرکه استان در اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد، اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه واسطه فیض و رحمت انسان‌ها با خداوند متعال هستند و ما باید قدر این ستارگان درخشان و اختران فروزان را بدانیم.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت و آرامش در امامزادگان یکی از ضروریات و لازمه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است، افزود: خدمت به زائران امامزادگان عبادت است و ما با آموزش خدام و هیئت امناء این اماکن متبرکه به دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران و مردم هستیم.  

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان جلوگیری از تخریب ساختمان امامزادگان را یکی از اولویت‌های واحد حفاظت بقاع متبرکه در استان عنوان کرد.

وی افزود: ما باید در کنار مردم با جان و دل از خانه فرزندان حضرت زهرا(س) حفاظت و نگهداری کنیم و در عمران و آبادانی آنها بکوشیم.

صالحی در پایان سخنانش گفت: امامزادگان در استان همدان در مظلومیت خاصی هستند و باید با فرهنگ‌سازی و متمرکز کردن برنامه‌های فرهنگی استان در این اماکن متبرکه، امامزادگان را به کانون توجه مردم و مسئولان تبدیل کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول