اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان خبر داد

صدمات بدنی غیرعمدی از جرایم رده‎های اول تا پنجم در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان گفت: صدمات بدنی غیرعمدی جزو جرایم رده‌های اول تا پنجم در گلستان قرار دارد.

صدمات بدنی غیرعمدی از جرایم رده‎های اول تا پنجم در گلستان

حسین شعبانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: صدمات بدنی از یک سوء آثار نامطلوب اجتماعی به دنبال دارد و از سویی دیگر به ترویج رفتارهای خلاف قانون می‎پردازد.

وی با بیان اینکه باید رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی به یک دغدغه عمومی تبدیل شود خاطر نشان کرد: تا زمانی که ابزارها در جامعه ایجاد نشود و مردم نسبت به این موضوع دغدغه پیدا نکنند رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی جواب نمی‎دهد.

متاسفانه عده‌ای پلیس را اهرمی در مقابل مردم می دانند

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان متذکر شد: در سایر کشورها مردم، پلیس را مأمن خود می‎دانند اما در کشور ما ابزاری برای مانع شدن شناخته می‎شود و همانند اهرمی در مقابل مردم قرار دارد که این کاملا اشتباه است.

شعبانی به تشکیل ناوگان عمومی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: متاسفانه وسایل نقلیه ابزاری برای تبلیغ شده است که نشان‌دهنده بی‎احترامی به فرهنگ ماست و مقدمه آسیب و تشکیل پرونده‎های قضایی است.

وی یادآور شد: با فرا رسیدن ماه محرم نخستین آثاری که بر روی وسیله نقلیه به وجود آمد گل‌اندود کردن آنها بود که باید این مشکل رفتاری از جامعه زدوده شود.

بستن کمربند ایمنی سمبل مقررات است

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان با بیان اینکه مقررات راهنمایی و رانندگی باید به گونه‎ای باشد که کوچک‎ترین تخلف در جامعه برنتابد عنوان کرد: کمربند ایمنی تنها تخلفی است که بیشترین برخورد با آن صورت می‎گیرد در حالی که بستن کمربند ایمنی سمبل مقررات است نه تنها مقررات که این سمبل را همه باید حفظ کنیم.

شعبانی با تاکید بر اینکه رفتار و عمل نباید با یکدیگر متعارض باشد خاطر نشان کرد: همه باید کمک کنیم تا استفاده از کمربند ایمنی یک فرهنگ شود و فرزندان ما نیز این مسئله را درک کنند نه اینکه با رفتار و عمل متعارض خانواده‎ها روبرو باشند.

با وجود ممنوعیت چراغ الوان به وفور به فروش می‎رسد

وی با بیان اینکه چراغ الوان ممنوع است اظهار داشت: اما متاسفانه می‎بینیم که به وفور به فروش می‎رسد و آن وقت از پلیس خواسته می‎شود که جلوی این تخلف گرفته شود لذا باید همه در ایجاد فرهنگ درست در جامعه کمک کنیم و فرهنگ‎سازی به تنهایی مقدور نیست.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول