اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی مطرح کرد

برگزاری آموزش پیشگیری از اعتیاد برای کارمندان خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی از تداوم برگزاری دوره‌های آموزش پیشگیری از مواد مخدر برای کارمندان این استان خبر داد.

برگزاری آموزش پیشگیری از اعتیاد برای کارمندان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره‌ها با استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی در طول سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اخیراً کارکنان حمل و نقل خراسان‌شمالی این دوره‌های آموزشی را سپری کردند، افزود: طی این دوره‌ها آثار زیان‌بار هر یک از مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی تشریح می‌شود.

یزدان‌پناه برگزاری این دوره‌های آموزشی را با هدف پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر عنوان کرد و گفت: تاکنون دستگاه‌ها از برگزاری این دوره‌ها استقبال خوبی را داشته‌اند.

به گفته وی علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از مواد مخدر برای کارکنان دستگاه‌های استان، دوره‌های مستمری نیز برای دانشجویان، دانش آموزان،‌ بسیجیان، خانواده‌ها توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار می‌شود.

یزدان‌پناه در بخش دیگری با بیان اینکه تمام زائران حج تمتع استان آموزش‌های جلوگیری از حمل مواد مخدر را دیده بودند، تصریح کرد: با این وجود سه نفر از زائران استان به خاطر داشتن مواد مخدر از سفر به سرزمین وحی بازماندند.

وی گفت: این زائران حج تمتع که سال‌ها منتظر اعزام به سرزمین وحی بودند به خاطر داشتن مواد مخدر برای مصرف شخصی از این سفر معنوی بازماندند.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی این افراد را شامل یک زن و دو نفر مرد اعلام کرد و افزود: این افراد دارای 62 ،63 و 69 سال سن بودند.

وی خاطرنشان کرد: حجاجی که از اعزام آنان به حج تمتع ممانعت شده اصالتاً شیروانی و اسفراینی بوده‌اند.

یزدان‌پناه با تاکید بر اینکه این شورا برای جلوگیری از حمل مواد مخدر توسط زائران برای مصارف شخصی آموزش‌های چهره به چهره قوانین سخت‌گیرانه عربستان را ارائه کرده است، یادآور شد: بر همین اساس به 675 نفر از زائران حج تمتع خراسان‌شمالی این آموزش‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/63002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول