اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد

بیش از 2 هزار نفر در زمینه پیشگیری از اعتیاد آموزش دیدند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: امسال در زمینه پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان اسدآباد 2 هزار و 412 نفر از اقشار مختلف این شهرستان آموزش دیده‌اند.

بیش از 2 هزار نفر در زمینه پیشگیری از اعتیاد آموزش دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی در راستای مبارزه با مواد مخدر می‌تواند تاثیر مثبتی بر افراد جامعه داشته باشد، اظهار داشت: امسال در این راستا 2 هزار و 412 نفر از اقشار مختلف این شهرستان آموزش دیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه باید مهارت اعتماد به نفس و قاطعیت را به نوجوانان و جوانان آموزش دهیم از مربیان پرورشی، مدیران و معلمان خواست بیشتر در مدارس مراقب دانش‌آموزان باشند چرا که امروزه آنان بیش از دیگران در تیررس توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان قرار دارند.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه به طور قطع ایجاد فرصت‌های شغلی مهم‌ترین عامل بازدارنده در زمینه گرایش جوانان به اعتیاد است، افزود: یکی از مهم‌ترین معضلات موجود در شهرستان اسدآباد کمبود فرصت‌های شغلی و وجود نرخ بیکاری است که زمینه گرایش جوانان به مواد مخدر را فراهم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد نیز از کشف 123 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال‌ جاری خبر داد و افزود: در این راستا تاکنون 195 نفر دستگیر شده‌اند.

حمید مالمیر اعتیاد را منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اختلافات خانوادگی، سرقت‌های خرد و بزهکاری دانست و گفت: درمان اعتیاد درمان همه‌جانبه، طولانی و زمان‌بر است به طوری که علاوه بر درمان دارویی باید به جنبه روانشناختی و اجتماعی آن توجه شود.

انتهای پیام/89008/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول