اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ترافیک گلستان:

طرح جامع کاهش تصادفات برای گلستان یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای ترافیک گلستان گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب در کاهش آمار تصادفات، نیاز به ارائه طرح جامع در گلستان یک ضرورت است.

طرح جامع کاهش تصادفات برای گلستان یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در همایش هفته احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی استان گلستان که در سالن شرکت گاز استان برگزار شد اظهار داشت: لازم است سهم هر کسی در هر بخش با توجه به توانمندی که در کاهش تصادفات دارد مشخص و پس از جمع‌بندی در کمیسیون‎های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

وی بر لزوم تشکیل کمیته کاهش تصادفات در استان تاکید کرد و افزود: در کنار طرح جامع باید به طور ویژه نسبت به تشکیل کمیته کاهش همت گماریم.

به گفته رئیس شورای ترافیک گلستان، دبیرخانه کمیسیون ایمنی حمل و نقل، اداره راه و شهرسازی استان گلستان است.

دادبود متذکر شد: باید از همه ظرفیت‎ها برای تدوین برنامه طرح جامع کاهش تصادفات استفاده شود تا به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان یادآور شد: آمار و ارقام نشان می‎دهد که موضوع احترام به قوانین و مقررات از اولویت‎های اصلی در کشور است که باید به آن بیشتر پرداخته شود.

حفظ جان انسان‎ها باید در اولویت قرار بگیرد

رئیس شورای ترافیک گلستان با بیان اینکه حفظ جان انسان‎ها باید در اولویت قرار بگیرد ابراز داشت: اقدامات خوبی در حوزه‎های سخت‎افزاری، نرم‎افزاری، جاده‎ها، توجه به حوزه حمل و نقل و بخش فرهنگی پیش‌بینی شده که امیدواریم در سایه آن به نتایج مطلوب برسیم.

ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در گسترش رعایت فرهنگ قوانین و مقررات

دادبود استفاده از ظرفیت ائمه جمعه را در گسترش رعایت فرهنگ قوانین و مقررات مهم خواند و ابراز داشت: مدارس پیشانی و پیشتاز کارهای فرهنگی و فرهنگ‎سازی هستند که لازم است اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان این موضوع را نیز با جدیت پیگیری کند.

وی خاطر نشان کرد: باور عمومی این است که مرگ برای همسایه بوده و باید این فرهنگ در جامعه عوض شود که ممکن است هر اتفاقی در هر جایی برای هر فردی به وجود آید لذا با فرهنگ‎سازی صحیح، می‎توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول