اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی:

انجمن‌های تخصصی نظارت دقیقی بر چرخه تولید دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: گستره فعالیت انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان باید از نخستین حلقه‌های تولید تا مصرف را در برگیرد.

انجمن‌های تخصصی نظارت دقیقی بر چرخه تولید دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده اظهار داشت: با شکل‌گیری انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به ‌عنوان یک تشکل مردم‌نهاد، حامی مشخصی برای مصرف‌کنندگان به وجود آمده و با تأسیس این انجمن‌ها چرخه تولید تا مصرف تحت نظارت و کنترل جدی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف‌کننده، معادل با تضمین حیات تولید‌کننده است، افزود: آگاهی مصرف‌کننده از حقوق خود از پیش‌نیازهای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است.

صفرزاده با بیان اینکه این انجمن‌ها با فعالیت در زمینه‌های قانونی، مشارکت مردمی برای ارتقای سطح حمایت از حقوق مصرف‌کننده را ساماندهی می‌کنند، گفت: این امر گامی اساسی در مسیر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است که باید با بهبود مستمر وضعیت مصرف‌کنندگان و مشارکت دولت و اقشار مردم تداوم یابد.

انتهای پیام/70002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول