اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

موادمخدر ریشه اغلب مشکلات جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان مواد مخدر را ریشه اغلب مشکلات موجود در جامعه اعلام کرد.

موادمخدر ریشه اغلب مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در بخش‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: زنجان در اغلب شاخص‌ها جلوتر از استان‌های دیگر است هر چند با آرمان‌های تعریف شده، فاصله وجود دارد.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه مبنی بر عدم مصادره اموال قاچاقچیان در استان زنجان افزود: این به معنی وجود امنیت برای قاچاقچیان در این استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: در حوزه برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر استان زنجان باید به قوانین و اقدامات انجام شده در سایر استان‌ها توجه شود.

وی به همسایه بودن ایران با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر اشاره کرد و گفت: ریشه اغلب مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی حتی سیاسی مواد مخدر است.

احمدی بر لزوم تدوین برش استانی سند جامع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تاکید کرد و اضافه کرد: با تدوین این برش وظایف شهرستان‌ها در کنترل حوزه جغرافیایی مشخص می‌شود.

وی به حضور معتادان در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: جمع‌آوری آنها از سطح شهر در موفقیت برنامه‌های طراحی شده در عرصه مبارزه با مواد مخدر کمک می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به ساخت اقامتگاه معتادان اشاره کرد و گفت: استان به احداث اقامتگاه دوم نیاز دارد.

وی به پخش مستند شوک از شبکه سوم سیما اشاره کرد و افزود: تولید و پخش برنامه‌های تاثیرگذار این‌چنینی باید از اولویت‌های ارگان‌های ذیربط قرار گیرد.

احمدی با اشاره به ضرورت توجه به شهرستان‌ها در بحث مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: گزارش اقدامات انجام شده باید در جلسات استانی ارائه شود.

*مجموعه تلویزیونی میز به کارکنان دولت توهین می‌کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پخش مجموعه تلویزیونی میز از شبکه اشراق اشاره و با غیر واقعی خواندن موضوع آن تاکید کرد: این مجموعه سراسر توهین به مدیران، کارمندان و کارگران محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اشاره‌های قبلی خود در جلسه‌های گذشته به مجموعه تلویزیونی میز افزود: آنقدر این گلایه‌ها را ادامه می‌دهد تا اعتراضش به گوش مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان برسد.

وی تاکید کرد: اگر لازم باشد موضوع پخش مجموعه تلویزیونی میز را به اطلاع رئیس سازمان صدا و سیما می‌رساند.

انتهای پیام/73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول