اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروشندگان موادمخدر جمع‌آوری شدند

برخورد شدید نیروی انتظامی با اراذل و اوباش استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: نیروی انتظامی استان کرمانشاه در برخوردی شدید با اراذل و اوباش، فروشندگان موادمخدر در میدان اصلی این شهر را جمع‌آوری کرد.

برخورد شدید نیروی انتظامی با اراذل و اوباش استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اجتماع دارای بخش‌های مختلفی است که دستگاه‌ها و ارگان‌های بسیار در بخش‌های گوناگون آن مشغول خدمت هستند و با توجه به اینکه هیچ جامعه‌ای عاری از نقص نیست، مشکلاتی در جامعه ما نیز وجود دارد و تقریباً بیشتر تبعات مشکلات اجتماعی دامنگیر نیروی انتظامی است.

در چند نقطه از شهر کرمانشاه، عده‌ای از افراد سابقه‌دار اقدام به فروش غیر‌قانونی داروی ترمادول می‌کنند که با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و دریافت گزارش‌های مردمی‌، اقدام به برخورد با این اراذل و اوباش می‌شود.

 در همین راستا عصر روز گذشته نیروی انتظامی استان کرمانشاه در یک برخورد شدید اقدام به جمع‌آوری اراذل و اوباش میدان آزادی که فروشنده  موادمخدر از جمله قرص ترمادول هستند، کرد. 

فروش مواد مخدر در اصلی‌ترین میدان شهر کرمانشاه یعنی میدان آزادی صورت می‌گیرد؛ میدان آزادی به طور مکرر توسط نیروهای مبارزه با مواد مخدر در دست پاکسازی است.

اعتیاد در کرمانشاه یکی از جدی‌ترین معضلاتی است که تهدیدی جدی برای قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه جوانان است. 

داروی ترامادول مسکن بسیار قوی است که باید با نظر پزشک تجویز ‌شود و چون ساختار شبه مخدری دارد، مصرف بی‌رویه آن وابستگی و حتی اعتیاد ایجاد می‌کند.

عوارض مصرف بدون تشخیص پزشک این دارو بسیار خطرناک است و از بیمارانی که نیاز به مصرف این دارو دارند، تقاضا می‌کنیم به پزشک مراجعه کنند.

انتهای پیام/2700/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول