اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان‌شمالی:

ولایت‌پذیری مهم‌ترین ویژگی حزب موتلفه است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خراسان‌شمالی ولایت‌پذیری را مهم‌ترین ویژگی این حزب دانست و تاکید کرد: امروز هم این اعضای این حزب پشت سر ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای ایستاده‌اند.

ولایت‌پذیری مهم‌ترین ویژگی حزب موتلفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی احمدنیا عصر امروز در نشست با اعضای این حزب در استان گفت: 50 سال ماندگاری حزب موتلفه اسلامی با توجه به فراز و نشیب‌ها و مشکلات قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

احمدنیا دلایل توفیق و ماندگاری این حزب اسلامی را در سه بخش مورد بررسی و تشریح قرار داد و اظهار کرد: مذهبی بودن، عمل به مسئله؛ سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست بوده که سبب پویایی این تشکیلات شده است.

وی افزود: سهم اولیه حزب موتلفه اسلامی جمع هیئت‌های مذهبی بوده است که برای احیای دین اسلام و ادامه راه امام خمینی (ره) قیام کردند و در آن زمان امام فرمودند شما که در راه خدا و برای اسلام کار می‌کنید تشکیلات داشته باشید تا قوی‌تر و بهتر خدمت کنید.

احمدنیا همچنین شاخصه دوم این حزب را ولایت‌پذیری عنوان کرد و گفت: از همان ابتدا تشکیلاتی که تاسیس شد اعضای آن امام را به عنوان ولایت فقیه پذیرفتند، البته تشکیلات ابتدا کارش کشف امام به عنوان ولایت فقیه زمان و معرفی ایشان و سربازی و اجرای فرامین امام راحل بود.

وی تاکید کرد: دلسوزان انقلاب در حزب موتلفه اسلامی حول محور ولایت فقیه جمع شدند و تا امروز هم از ولی فقیه زمان، به معنای واقعی فرمان بردند و به تکلیف عمل کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه شاخصه سوم این تشکیلات قرار گرفتن در کنار روحانیت است، گفت: ابتدای تاسیس موتلفه اسلامی حضرت امام برای نظارت و رعایت مسائل شرعی و مراجعات، شورای روحانیت را ایجاد کردند که شهدا از جمله حضرت آیت‌الله بهشتی، مطهری و باهنر و آیت‌الله انوری این شورا را تشکیل دادند و خوشبختانه از آن تاریخ به امروز و هم در تمام فراز و نشیب و تصمیمات موتلفه از نظرات روحانیت بهره گرفته و بر این اعتقادیم که اسلام بدون روحانیت، اسلام نیست.

وی یادآور شد: موتلفه اسلامی با آگاهی کامل و پیروی از امام (ره) با شعار ایجاد جامعه نمونه اسلامی در شرایط بسیار سخت تاسیس شد تا پای شهادت و شکنجه و زندان ایستادگی و مقاومت کرد و امروز هم با همان مشخصه و محکم‌تر از گذشته پشت سر ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای پیش می‌رود تا ان‌شاءالله حکومت اسلامی در سراسر دنیا برپا و با ظهور حضرت مهدی موعود (عج) نظام اسلامی به صاحبش سپرده شود.

انتهای پیام/63002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول