اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

ایجاد منطقه آزاد تجاری حق مسلم مردم استان بوشهر است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: منطقه آزاد تجاری بوشهر حق مسلم مردم استان است که البته طرح مطالعاتی آن در حال تکمیل و تقدیم به دولت است.

ایجاد منطقه آزاد تجاری حق مسلم مردم استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند عصر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر استان وحدت، همدلی، تلاش سازندگی، همت و اراده برای آینده‌ای برتر و بالاتر است، در این استان همه در کنار هم با یک هدف توسعه استان را در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال می‌کنند.

حسنوند ادامه داد: امسال آزادراه بوشهر، برازجان، گناوه و دیلم و کمربندی 75 متری بوشهر تحویل مردم داده می‌شود و استادیوم 15 هزار نفری بوشهر نیز صددرصد تا خرداد ماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: فرهنگ کار 24 ساعتی در دستور کار مدیران استان بوشهر قرار گرفته و با عزم و اراده‌ای قوی پای کار ایستاده‌اند.

استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر آماده‌ایم اجرای پروژه‌های بزرگ به ویژه پروژه‌های مهر ماندگار که نیمه تمام هستند و طبق وعده دولت باید تا پایان دولت دهم تحویل داده شوند را به سرانجام برسانیم.

برخی دستگاه‌ها به مصوبه دولت در بوشهر تمکین نمی‌کنند

حسنوند ادامه داد: مردم توقع دارند تجارت در بوشهر تسهیل و اقلام مختلف از بنادر استان تجارت شده و زندگی مردم رونق یابد و معیشت در امنیت قرار گیرد و بخشی از مشکلات مردم حل شود.

وی اظهار داشت: منطقه آزاد تجاری بوشهر حق مسلم مردم استان است که البته طرح مطالعاتی آن در حال تکمیل و تقدیم به دولت است.

استاندار بوشهر بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر را پیگیری کرده و ما باید با سرعت بخشی به روند اجرای این پروژه دو قطعه از آن را هر چه زودتر در استان بوشهر افتتاح کنیم.

حسنوند با اشاره به مصوبه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی گفت: با وجود اینکه مصوبه دولت است برخی از دستگاه‌ها به این مصوبه تمکین نمی‌کنند و دستگاه‌ها باید بپذیرند که در به کارگیری نیروهای مورد نیاز خود اولویت را به نیروهای بومی دهند.

وی افزود: جزیره خارگ سمبل مقاومت است و حق این جزیره آن است به فرمانداری ارتقا یابد و این یکی از خواسته‌های به حق مردم این دیار است.

استاندار بوشهر خواستار انتقال شرکت‌ها و مؤسسات دولتی به ویژه در حوزه نفت از تهران به استان بوشهر شد.

انتهای پیام/66006/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول