اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای 171 پروژه عام‌المنفعه صورت گرفت

هزینه 320 میلیارد ریالی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز کشور گفت: وزارت نفت با اجرای 171 پروژه عام‌المنفعه افزون بر 320 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد هزینه کرده است.

هزینه 320 میلیارد ریالی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حسین شهاب‌الدین عصر امروز در مراسم افتتاح دانشکده نفت و گاز گچساران که با حضور مسئولان استانی، محلی و دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: وزارت نفت در اجرای مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‌ها در حوزه‌های مختلف هزینه‌ اجرای برخی پروژه‌ها را بر عهده می‌گیرد.

وی بیان کرد: در حوزه آموزش تعداد قابل توجهی دانشکده در نقاط مختلف کشور ساخته شده و یا در آستانه بهره‌برداری است.

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز کشور با بیان اینکه گچساران یکی از شهرستان‌های نفت‌خیز است، افزود: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های نفت‌خیز کشور بوده و به عنوان دومین تولیدکننده نفت و سومین تولیدکننده نفت و گاز در کشور است.

دانشگاه پیام ‌نور گچساران تنها پروژه تکمیل‌نشده وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد است

شهاب‌الدین تصریح کرد: احداث این دانشکده‌ها با هدف تربیت و آموزش نیروی توانمند و با تخصص بوده که بتوان از این نیروی توانمند و متخصص در صنعت نفت نیز استفاده کرد.

وی تعداد کل پروژه‌های اجراشده توسط وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد را 171 پروژه اعلام کرد و ابراز داشت: از این تعداد 170 پروژه به بهره‌برداری رسیده و افزون بر 300 میلیارد نیز پرداخت شده است.

این مقام مسئول پروژه احداث ساختمان دانشگاه پیام نور را تنها پروژه تکمیل نشده وزارت نفت در استان عنوان کرد.

شهاب‌الدین گفت: این پروژه هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی افزون بر 70 درصد برخوردار بوده که تا دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح دانشکده صنعت و معدن در شهرستان چرام بیان کرد: برای این پروژه نیز اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال اختصاص یافت.

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز کشور تصریح کرد: وزارت نفت تعهدات خود در رابطه با آنچه مربوط به سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت همراه به کهگیلویه و بویراحمد و همچنین پروژه‌های مناطق نفت‌خیز بوده را به سرانجام رسانده است.

شهاب‌الدین با بیان اینکه این پروژه‌ها عام‌المنفعه است، خاطرنشان کرد: وزارت نفت در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مورد تعهد، تمام توان و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول