اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خبر داد:

پیشرفت 100 درصدی مجهزترین پلی‌کلینیک تخصصی وزارت نفت

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از پیشرفت 100 درصدی مجهزترین پلی‌کلینیک تخصصی وزارت نفت در بیمارستان توحید جم خبر داد.

پیشرفت 100 درصدی مجهزترین پلی‌کلینیک تخصصی وزارت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم مهرداد حسین‌زاده در بازدید مسئولان از پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان و تامین سلامت کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان از اولویت‌های این سازمان است.

وی افزود: بیمارستان توحید جم دارای امکانات بسیار خوب و مجهزی است و علاوه بر آن بیش از 33 مرکز درمانی وابسته به صنعت نفت به امر خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان مشغول هستند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از پیشرفت 100 درصدی مجهزترین پلی‌کلینیک تخصصی وزارت نفت در بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر ساختمان این پلی‌کلینیک با 100 درصد پیشرفت به پایان رسیده و مجهز کردن آن به امکانات پزشکی مورد نیاز در دست اقدام است.

حسین‌زاده تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز علاوه بر کاهش ازدحام در بخش درمانگاه‌های تخصصی، تعداد پزشکان متخصص نیز افزایش خواهد یافت و سطح ارائه خدمات درمانی در بیمارستان توحید به نحو بسیار چشمگیری بالا می‌رود.

وی اضافه کرد: در این طرح تعداد 11 مطب تخصصی برای پزشکان و شش یونیت دندانپزشکی به همراه واحد عکسبرداری دندانپزشکی و همچنین بخش‌های آزمایشگاه طبی و داروخانه و اعزام پزشکی در نظر گرفته شده است.

این مسئول گفت: واحدهای تشخیصی پزشکی بیمارستان همانند اکوکاردیوگرافی، آندوسکوپی، برونکوسکوپی، تست ورزش و سونوگرافی در این ساختمان متمرکز خواهند شد.

حسین‌زاده با بیان اینکه فضاهای تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید جم به صورت چشمگیری گسترش یافته ادامه داد: تجهیزات پیشرفته پلی‌کلینیک یاد شده با کمک و همکاری سازمان منطقه ویژه پارس خریداری شده و با نصب این تجهیزات، خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و شهرستان جم در بخش‌ها و مطب‌های مختلف پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم آغاز می‌شود.

وی متذکر شد: هم‌اکنون بخش‌های بستری و سرپایی بیمارستان توحید جم از یکدیگر جدا شده و این وضعیت رضایت مراجعه‌کنندگان به هر دو بخش را به دلیل کاهش ازدحام و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در پی داشته است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول