اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه برق شیراز:

فحاشی طرفدارنماها را محکوم می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه برق شیراز گفت: فحاشی طرفدارنماهای تیم برق شیراز در بازی با شهرداری تبریز را محکوم می‌کنیم.

فحاشی طرفدارنماها را محکوم می‌کنیم

حیدرعلی کامیاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: آنچه در بازی با شهرداری تبریز رخ داد، همگان را متأسف ساخت و فحاشی به هر کسی اعم از داور یا بازیکن و مربی حریف را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: در این دیدار و در همان نیمه نخست، داور یک بازیکن ما را به درستی اخراج و اعلام پنالتی کرد که هیچ اعتراضی نیز صورت نگرفت.

کامیاب اضافه کرد: تا دقیقه 55 نیز اتفاق خاصی رخ نداده بود که در این لحظه برخورد توپ به دست بازیکن شهرداری یک پنالتی مسلم بود که داور این گونه تشخیص نداد و همان توپ در برگشت تبدیل به یک ضد حمله شد و گلر ما توپ را در بیرون محوطه جریمه لمس کرد و داور رأی به اخراج او داد.

مدیرعامل برق شیراز خاطرنشان کرد: در این لحظه تماشاگران تحریک شدند و شعارهایی از روی سکوها سر داده شد و داور تشخیص داد که بازی را قطع کند.

کامیاب ادامه داد: برای آرام کردن جو اقدام کردیم و بسیار سریع نیز نتیجه داد اما داور از تصمیم خود برنگشت.

مدیرعامل برق در پاسخ به این سئوال که چرا تعداد اخراجی‌های برق در بازی‌های این تیم بالاست، گفت: این را باید کادر فنی پاسخ بدهد و روی جنبه‌های روحی و روانی موضوع کار شود تا شاهد این اتفاقات نباشیم.

به گزارش فارس، تیم برق شیراز هم‌اکنون با 11 امتیاز در رده 10 لیگ دسته یک قرار دارد.

تیم‌های برق شیراز و شهرداری تبریز در هفته دهم لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید دستغیب رو در روی یکدیگر قرار گرفته بودند که در دقیقه 61 داور به علت توهین و فحاشی تماشاگران بازی را نیمه‌تمام رها کرد.

تیم شهرداری تبریز در این بازی با زدن یک گل از برق شیراز پیش افتاده بود.

وقوع چنین اتفاقاتی در فوتبال صرف‌نظر از نتیجه بازی که برد یا باخت باشد مایه شرمساری و اندوه هواداران واقعی فوتبال است.

پخش این خبر از بخش‌های خبری صدا و سیما موجب تأسف مردم شیراز شد چرا که این شهر به پایتخت فرهنگی ایران مشهور است و علما و ادبای بزرگی در این شهر زیسته‌اند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به برکت حرم احمدبن موسی شاه‌چراغ (ع) سومین حرم اهل بیت در ایران نام گرفت.

اینکه تماشاگران در چنین بازی که حساسیت چندانی ندارد و آخر آن کسب سه امتیاز است چرا چنین رفتاری از خود بروز می‌دهند و به قدرت فنی و توانایی تیمشان در کسب نتیجه ایمان ندارند، نشان از ضعف تیم برق در کسب نتایج است که مسئولان این تیم باید پاسخی برای هواداران واقعی و دلسوز خود داشته باشند.

انتهای پیام/ 2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول