اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه‌ دانشجویان البرز در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی

ظلم تداوم نخواهد یافت

خبرگزاری فارس: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان البرز با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد شدید از جنایتکاران حاکم بر سرزمین‌های اشغالی تاکید کردند: ظلم ظالمان تداوم نخواهد یافت و به زودی پیروزی حق بر باطل تحقق می‌یابد.

ظلم تداوم نخواهد یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرنگار فارس در استان قرار گرفت، کشتار مسلمانان مظلوم فلسطین به دست ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه با تاکید بر اینکه بار دیگر رژیم اشغالگر قدس خوی خونخوار خودش را به مردم مظلوم و مسلمان فلسطین اشغالی نشان داد و دوباره این مردم مظلوم را به خاک و خون کشیدند، آمده است: در روزهای گذشته خبرهای تاسف‌باری از کشتار مردم بی‌دفاع غزه شنیده شد که قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

دانشجویان البرزی در این بیانیه تاکید می‌کنند: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان البرز  مشت‌های خود را بار دیگر گره می‌کنیم و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی و تمام استکبار جهانی را فریاد می‌زنیم و از تمامی مسلمین جهان خواستار این هستیم که در شرایط کنونی همه جهان اسلام بیش از پیش با هم متحد شده و با اتحادی بی‌نظیر مستکبران و مدعیان دروغین حقوق بشر از جمله دولت‌های غربی  را به انزوا فرو می‌برند و همصدا با هم این اقدام شنیع و بسیار ظالمانه را محکوم کنیم و با فریاد انزجار از تمامی این اقدامات با مردم مظلوم فلسطین احساس همدردی می‌کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امیدواریم تمامی ظالمان و طاغوتیان در سراسر جهان در آینده‌ای بسیار نزدیک از تخت سلطنت و ظلم خود به پایین کشیده شوند و عدالت الهی به دست آخرین ذریه فاطمه زهرا (س) حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) در سراسر گیتی طنین‌انداز شود و تمامی جهان کفر از روی زمین محو شوند و اسلام ناب محمدی (ص) دین بر حق در جهان حاکم شود.

این بیانیه ادامه می‌دهد: در شرایط کنونی باید همه امت جهان اسلام بیش از پیش متحد شوند و به یاری خداوند منان امت مسلمان جهان در برابر دفاع حق از باطل همواره پیروز خواهد شد و روزی خواهد رسید که سرنوشت معاندین دین خدا و پیامبر اکرم (ص) و پیروان راستین آن حضرت، به زوال و شکست و فروپاشی منجر خواهد شد.

بنابراین شایسته است که دستگاه‌های دیپلماسی و سازمان‌های تاثیر گذار کشور در جلوگیری از این فاجعه عظیم بشری همه ظرفیت‌های موجود را به کار گرفته و در جهت دفاع از مردم مظلوم و مسلمانان کشور فلسطین اقدامات عاجل و مناسبی را تدارک دیده و مشتی بر دهان مستکبران و زورگویان عالم و زیاده‌خواهان بزند و ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان البرز ضمن اعلام برائت این اقدام شنیع و ضد بشری را محکوم کرده و تحت فرامین و منویات مقام عظمای ولایت در برپایی عدالت در سراسر جهان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا به امید پروردگار عالم روزی فرا رسد که امت اسلام ناب محمدی(ص) بر همه جهان حکومت کند.

انتهای پیام/ 2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول