اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار سپاهان با استقلال

شایعه سرمربیگری در تیم ملی، قلعه‌نویی را با انگیزه کرده است

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق سپاهان گفت: قلعه‌نویی به دلیل نظر و شایعاتی که روی وی برای پذیرش سرمربیگری تیم ملی وجود دارد به طور حتم از انگیزه بسیار بالایی برای ثابت کردن خود برخوردار است.

شایعه سرمربیگری در تیم ملی، قلعه‌نویی را با انگیزه کرده است

محمود یزدخواستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: استقلال طی چند هفته‌ای که از لیگ گذشته نشان داده که روند رو به رشدی را طی کرده و موقعیت این تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌ها نیز این نکته را به خوبی می‌رساند.

وی تصریح کرد: قلعه‌نویی به دلیل نظر و شایعاتی که روی وی برای پذیرش سرمربیگری تیم ملی وجود دارد به طور حتم از انگیزه بسیار بالایی برای ثابت کردن خود برخوردار است.

بازیکن سابق سپاهان ادامه داد: به طور حتم بازیکنان استقلال نیز از انگیزه بسیار بالایی برای حفظ موقعیت خودشان در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ قرار دارند.

وی در ادامه به تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و افزود: سپاهان در طول این فصل از نظر آمادگی روانی از نوسان بالایی برخوردار بوده و خط دفاعی این تیم نسبت به فصول گذشته از یک خط دفاعی قدرتمند به یک خط دفاعی متوسط تبدیل شده است.

یزدخواستی با اشاره به خطوط میانی و حمله سپاهان نیز اضافه کرد: خط میانی سپاهان نیز در طول فصل تغییرات زیادی داشته و تاکنون این تیم نتوانسته یک خط میانی ثابت را پیدا کند.

وی با اشاره به خلعتبری نیز گفت: از این بازیکن انتظارات بیشتری وجود دارد و یا این بازیکن خودش از ثبات لازم به دور شده یا استفاده مطلوبی از این بازیکن از سوی مربیان به عمل نمی‌آید.

مدرس ای اف سی تاکید کرد: اگر سپاهان قصد داشته باشد در ادامه لیگ موفق باشد باید یک سری تغییرات استراتژی در طول بازی خود ایجاد کند و از ابتدا تا انتهای بازی با یک شیوه بازی نکند چرا که موجب می‌شود، دستش برای حریفان رو شود.

وی با تاکید بر اینکه کرانچار در کنار زمین باید از خود فعالیت بیشتری نشان دهد، اضافه کرد: این مربی در کنار زمین تحرک چندانی ندارد و باید با تحرک بیشتر بازیکنان را از نظر روانی برای زدن گل تهییج کند.

بازیکن سابق سپاهان با اشاره به شرایط نزدیک دو تیم سپاهان و استقلال ادامه داد: در صورتی که شانس در بازی دو تیم تعیین کننده نباشد دیدار بسیار نزدیکی را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بردهای بیشتری که سپاهان در دیدارهای گذشته دو تیم کسب کرده می‌تواند از نظر روانی کمک بسیار خوبی به تیم اصفهانی باشد و این تیم را در مرتبه بالاتری از لحاظ روحی و روانی نسبت به استقلال قرار ‌دهد. 

انتهای پیام/66001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول