اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستای سرای محمدحسین خان آزادشهر

جدال پیرمرد و پلنگ برنده نداشت/ هر دو کشته شدند

خبرگزاری فارس: درگیری مرد کشاورز و دامداری که از اهالی روستای سرای محمدحسین بخش چشمه‎ساران شهرستان آزادشهر بود منجر به کشته شدن پیرمرد روستایی و یک قلاده پلنگ شد.

جدال پیرمرد و پلنگ برنده نداشت/ هر دو کشته شدند

رئیس اداره محیط زیست شهرستان‎های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: این حادثه جمعه شب گذشته در حالی که این مرد روستایی به نام غلامعلی مصطفی‎لو 62 ساله قصد بازگرداندن گاوهای خود را از چراگاه‎های حاشیه روستا به سمت خانه داشت اتفاق افتاده و صدمات وارده از سوی پلنگ به ناحیه سر و صورت این کشاورز باعث کشته شدن وی شده، ضمن اینکه در نتیجه برخورد بیل و چاقوی این مرد روستایی با بدن پلنگ که با هدف دفاع از خود انجام داده، پلنگ هم از پا درآمده است.

 

غلامرضا کریمی خاطر نشان کرد: گروهی از بازرسان و کارشناسان اداره محیط زیست به منطقه اعزام شدند تا بررسی‎های لازم را انجام دهند و گزارشی موثق‎تر و جامع‎تر را در اختیار مقامات مربوطه و رسانه‎ها بگذارند.

این چندمین خبر از درگیری حیوانات وحشی مثل پلنگ، گرگ و حتی خرس با روستانشینان گلستانی حاشیه جنگل است که در یک سال گذشته اتفاق افتاده که برای نمونه می‌توان به دو مورد حمله حیوانات وحشی به دامداری‎های سنتی محله پسرک مینودشتی اشاره کرد که با شروع فصل سرما و نیاز این حیوانات به غذا اتفاق افتاد.

انتهای پیام/2307/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول