اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

5 مدرسه خاص قرآنی در همدان فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: امسال پنج مدرسه خاص قرآنی در شهرستان همدان در حال فعالیت است.

5 مدرسه خاص قرآنی در همدان فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جمیله علی‌بخشی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: مدارس خاص قرآن در سال جاری ایجاد و سعی شده تا از بهترین مدارس برای مدارس قرآنی استفاده شود تا والدین نیز در مدارس قرآنی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان استقبال و تلاش کنند.

وی گفت: دو مدرسه قرآنی دخترانه و پسرانه در ناحیه یک همدان وجود دارد که جمعیت مدرسه دخترانه 642 نفر و مدرسه پسرانه 298 نفر است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان عنوان کرد: در ناحیه 2 همدان نیز دو مدرسه قرآنی دخترانه با 60 دانش‌آموز، پسرانه با 40 نفر و در قهاوند نیز یک مدرسه با 84 دانش‌آموز فعالیت می‌کند.

وی تأکید کرد: در مدارس، شیفت مخالف باید در اختیار دارالقرآن باشد و سعی شده در مدارس خاص قرآنی در ابتدای کار و برای شروع آشنایی با اذکار نماز، حفظ سوره‌های کوچک و شناخت معصومین و... باشد.

علی‌بخشی در ادامه خاطرنشان کرد: برای آموزش دانش‌آموزان در مدارس خاص قرآنی کتاب مدونی در نظر گرفته شده که تاکنون به دستمان نرسیده اما در این کلاس‌ها برای روخوانی و روانخوانی استفاده کردیم و جشن آغاز قرآن و جشن شکوفه‌ها را برای این دانش‌آموزان به صورت ویژه برگزار کردیم.

وی در پایان سخنانش گفت: ساعات آموزش در مدارس خاص قرآنی هیچ تفاوتی با مدارس عادی ندارد فقط تفاوت در کلاس‌های فوق برنامه است که دو روز در هفته به مدت چهار ساعت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89007/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول