اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

گازرسانی به 11 روستای خلخال تا پایان آذر ماه

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از آغاز گازرسانی به 15 روستای شهرستان خلخال تا یک ماه آینده خبر داد.

گازرسانی به 11 روستای خلخال تا پایان آذر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جریان بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به دو روستای ترک و ترزنق بخش مرکزی خلخال اظهار داشت: مسئولان شرکت گاز وعده‌ داده‌اند گازرسانی به این روستاها را تا پایان آذر ماه آغاز کنند تا اهالی روستاهای یاد شده بتوانند از این نعمت بهره‌مند شوند.

وی گفت: این روستاها شامل شیخ جانلو، گرمخانه، کهران، گزاز، ارسون، وارث‌آباد، بیرق، قزل‌درق، گلوچه، شال و دیز است که شرکت گاز بعد از انجام مناقصه تا یک ماه آینده عملیات گازرسانی به این روستاها را آغاز می‌کند.

این مسئول از تکمیل گازرسانی به چهار روستای خلخال تا دهه فجر خبر داد و افزود: روستاهای مجره، خمس طهرستان و یلوجه به بهره‌برداری می‌رسد تا اهالی روستاها بتوانند از این نعمت بهره‌مند شوند.

استاندار اردبیل با قدردانی از مسئولان شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق کوهستانی و صعب‌العبور خلخال ابراز داشت: هم اکنون نیز گازرسانی به 13 روستای این شهرستان در حال انجام است که امیدواریم بخشی از آن تا پایان امسال تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی از همراهی اهالی ترک و ترزنق با مسئولان شرکت گاز برای بهره‌مندی از این نعمت الهی خبر داد و افزود: همراهی مردم برای مسئولان مایه دلگرمی است و این همراهی‌ها را باید قدر دانست.

بازدید استاندار اردبیل از محور فاراب خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در سفر به شهرستان خلخال از محور سه راهی فاراب به خلخال به طول 33 کیلومتر بازدید کرد.

11 کیلومتر از این محور مواصلاتی را شرکت آب منطقه‌ای در دست اجرا دارد و 22 کیلومتر به همت اداره راه و شهرسازی اجرا می‌شود.

از 11 کیلومتر آب منطقه‌ای 7.5 کیلومتر آماده و مابقی با پیشرفت 70 درصد در حال انجام است و از سهم راه و شهرسازی به طول 22 کیلومتر بخش عمده‌ای از کارها انجام شده و پروژه با 65 درصد پیشرفت در حال اجراست که با افتتاح آن از تردد سنگین در محور خلخال کوثر کاسته شده و از این جاده امکان دسترسی به کمربندی خلخال نیز مهیا می‌شود.

انتهای پیام/62002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول