اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

بازی با استقلال دشواری خاص خود را دارد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با تیم استقلال همیشه دشواری خاص خود را داشته اما رقابت بر سر صدرنشینی به حساسیت این بازی اضافه می‌کند.

بازی با استقلال دشواری خاص خود را دارد

فرشید طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با وجود تعطیلی چند هفته‌ای، تیم سپاهان وضعیت خوبی دارد و در تعطیلات با انجام دو بازی تدارکاتی خود را در شرایط مسابقه حفظ کردیم.

وی با اشاره به رویارویی تیمش با تیم استقلال بیان کرد: درست است که برخی از مسابقات لیگ حساسیت و اهمیت بیشتری دارند اما نباید روی آن‌ها متمرکز شویم زیرا در نهایت تمام مسابقات سه امتیاز دارد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه دیدار دشواری را برابر استقلال پیش رو داریم، تاکید کرد: امیدوارم حساسیت جدولی روی کیفیت بازی تأثیر نگذارد و دو تیم بازی تماشاگرپسندی را ارائه کنند.

وی ادامه داد: نمی‌توان روی برد و باخت در یک بازی حساب خاصی باز کرد زیرا در نهایت تیمی موفق می‌شود که بتواند در مجموع لیگ در نتیجه‌گیری خوب عمل کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم استقلال تهران است.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول