اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر قطع برق در استخر پرورش ماهی

142 قطعه ماهی خاویاری در رامسر تلف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت هیرکان رامسر گفت: 142 قطعه از گونه ماهی خاویاری بر اثر قطع چند ساعته برق در استخر پرورش ماهی رامسر تلف شد.

142 قطعه ماهی خاویاری در رامسر تلف شد

نورالدین قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر گفت: به علت تأخیر در پرداخت پول برق، اداره برق کتالم و سادات‌شهر رامسر مبادرت به قطع برق استخر پرورش ماهی شرکت هیرکان کرد و این امر سبب خسارت 10 میلیون تومانی شد.

وی افزود: از ساعت 12 تا 6 بعداز ظهر برق این مکان قطع بود و با پیگیری‌های انجام شده موفق شدیم پس از 6 ساعت برق را وصل کنیم.

مدیرعامل شرکت هیرکان رامسر با بیان اینکه هزینه برق به مبلغ 700 هزار تومان بود، تصریح کرد: بعد از گذشت چند ساعت با توجه به آمار سازمان شیلات و پرورش آبزیان 142 قطعه از ماهیان خاویاری تلف شدند.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: استخر پرورش ماهی هیرکان در زمینی حدود 700 متر جنب رودخانه نسارود رامسر مشغول به فعالیت است که در آن حدود یک‌هزار و 500 قطعه ماهی خاویاری از نوع فیل ماهی که نسل اینگونه در حال انقراض است، نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/2296/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول