اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دهدشت:

40 برنامه ویژه هفته بسیج در دهدشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با اشاره به اینکه مقدمات اجرای برنامه‌های هفته بسیج در شهر دهدشت مهیا شده است گفت: 40 برنامه ویژه هفته بسیج در دهدشت برگزار می‌شود.

40 برنامه ویژه هفته بسیج در دهدشت برگزار می‌شود

 خداداد پاکزادمقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج و برنامه‌های متنوعی که در این ارتباط اجرا می‌شود، اظهار داشت: بدون شک بسیج یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت اضافه کرد: کشور ما در دوران دفاع مقدس سخت‌ترین دوران خود را به‌رغم نابرابری در تجهیزات و ادوات جنگی با سربلندی تمام پشت سر گذاشت.

پاکزادمقدم افزود: یکی از ویژگی‌های مهم امسال هفته بسیج متقارن شدن این هفته با ایام محرم است که این خود نقطه عطفی در برنامه‌های بسیج خواهد بود.

فرمانده ارشد سپاه ناحیه دهدشت خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیج بیش از 40 برنامه متنوع از جمله برنامه‌های بصیرت‌افزایی و نشست‌های سیاسی اجتماعی برای عامه مردم خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم در هفته بسیج امسال تبیین اقتصاد مقاومتی در مقابل جنگ اقتصادی است که دشمنان به راه انداخته‌اند و برای این منظور سعی خواهد شد از اساتید مجرب و سخنرانان کارشناس استفاده کنیم.

فرمانده سپاه دهدشت، اعزام اکیپ‌های پزشکی برای معالجه بیماران در مناطق روستایی شهرستان کهگیلویه، افتتاح پروژه‌های عمرانی و تجلیل از نخبگان بسیجی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

پاکزادمقدم، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی برای گروه‌های مختلف سنی را از دیگر برنامه‌های مرتبط با این هفته اعلام کرد و بیان داشت: غبارروبی از گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا و همچنین دیدار با ائمه جمعه و جماعات شهرستان کهگیلویه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی دیدار با جانبازان بالای 70 درصد و نیز همایش نونهالان عاشورایی را از دیگر برنامه‌های مرتبط با هفته بسیج عنوان و خاطرنشان کرد: مقدمات انجام برنامه‌های هفته بسیج به صورت کامل انجام گرفته و امیدواریم که این برنامه‌ها به صورت کامل و به نحو شایسته انجام گیرند.

انتهای پیام/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول