اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

کارگاه آدامس تقلبی در قم کشف شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از کشف یک کارگاه آدامس تقلبی با برند معروف خارجی در زیر زمین یک ساختمان مسکونی خبر داد.

کارگاه آدامس تقلبی در قم کشف شد

احمدرضا سمیعی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: این کارگاه در زیر زمین یک منزل مسکونی به صورت غیر مجاز نسبت به تولید آدامس تقلبی با یک برند معروف خارجی اهتمام داشت که در گشت مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: کارگاه زیر زمینی تولید آدامس با هماهنگی نیروی انتظامی پلمپ شد و تمام کالا‌های این کارگاه ضبط شده و متهمان پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به میزان اقلام و کالاهای کشف شده در این کارگاه بیان کرد: هنگام نظارت و بازرسی از محل کارگاه تولید آدامس تقلبی 6 هزار پاکت آدامس، هفت هزار قوطی آدامس و 192 شیشه روغن زیتون که همه این اقلام در کارگاه زیر زمینی به تولید می‌رسید کشف و جمع‌آوری شد.

سمیعی‌نسب اذعان کرد: اکنون بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و مرکز بهداشت استان قم در برنامه گشت نظارتی خود نسبت به اصلی بودن اجناس و کالاهای خارجی در سطح شهر توجه دارند.

وی اضافه کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت استان قم در صورت مشاهده کالاهای تقلبی نسبت به جمع‌آوری آن از سطح شهر اهتمام دارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه آدامس‌های تقلبی از نظر ظاهری شباهت فراوانی به نمونه اصلی دارند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در حال بررسی این پرونده است.

وی ادامه داد: پس از کشف هرگونه تقلب و یا تخلف موارد به اصناف استان قم ابلاغ می‌شود تا آنان این موارد را با کسبه در میان بگذارند.

سمیعی‌نسب از همشهریان خواست از خرید هرگونه کالای خارجی که برچسب بارکد بهداشتی و یا بارکد طرح شبنم را ندارد خودداری کنند.

وی ارزش ریالی پرونده آدامس‌های تقلبی را 239 میلیون و 984 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/78005/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول