اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح اعلام کرد

حمایت قاطع سپاه از اشتغال غیر دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آماده شدن برخی بسترهای اشتغال بسیجیان در بخش کشاورزی، از حمایت قاطع سپاه از اشتغال غیر دولتی در این استان خبر داد.

حمایت قاطع سپاه از اشتغال غیر دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

سردار یونس امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: خواسته بسیجیان از مسئولان مادی نیست ولی توجه به اشتغال بسیجیان در برنامه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضا برای کارهای تولیدی وجود دارد، گفت: سپاه به طور قاطع از اشتغال غیر دولتی حمایت می‌کند و تسهیلاتی را در این زمینه به بسیجیان جویای کار اعطا می‌کند.

وی ادامه داد: بسیجیان ما نباید دنبال این باشند که مسئولان کار دولتی برای آن‌ها پیدا کنند بلکه باید آستین‌ها را بالا بزنند و به زمین‌های کشاورزی و مزارع بروند تا هم معیشت خود را تامین کنند و هم چرخ آبادانی این مرز و بوم را با سرعت بیشتری به حرکت درآورند.

امیری از آماده شدن زمین‌های کشاورزی و دامداری برای واگذاری آن‌ها به متقاضیان خبر داد و گفت: یک فارغ‌التحصیل کشاورزی نباید جوانی و انرژی خود را معطل کار دولتی کند بلکه باید کار و تلاش کند و با تخصص و بازوی خود روزی حلال کسب کند.

این فرمانده ارشد سپاه نبود کار دولتی را یک واقعیت خواند و بیان کرد: اگر مدیران ما از اتاق‌های شیشه‌ای خود بیرون بیایند بسیاری از گره‌های کنونی باز می‌شود و کارها انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: به جای جو کمیته ‌امدادی، سپاه به دنبال ایجاد فضای کار و تلاش است که امید داریم فارغ‌التحصیلان و بسیجیان ما از این طرح‌ها استقبال کنند.

امیری به ظرفیت‌ها و موقعیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ تولید و اشتغال اشاره و عنوان کرد: هر جای این استان دست بگذاریم فضا برای کار و تولید به ویژه در بخش کشاورزی مهیا است که باید از این موقعیت بهره ببریم و توان و تخصص خود را محدود به کار دولتی نکنیم.

به گزارش فارس، یونس امیری قبل از این، حمایت خود را از کشت زعفران در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد و گفت: حال که کشت این طلای سرخ در استان با موفقیت آزمایش شد باید تولید زعفران به یک منبع مهم درآمدی برای مردم تبدیل شود.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول