اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان انقلاب اسلامی گیلان:

ایجاد مرکز مستقل خسارت‌دیدگان رانندگی در گیلان ضروری است

خبرگزاری فارس: دادستان انقلاب اسلامی گیلان ایجاد مرکز مستقل خسارت‌دیدگان رانندگی در استان را مورد تاکید قرار داد.

ایجاد مرکز مستقل خسارت‌دیدگان رانندگی در گیلان ضروری است

فرشاد عرب در مراسم آزادسازی زندانیان محکوم به دیه گیلان وجود یک مرکز مستقل برای خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث رانندگی در استان را ضروری دانست و اظهار کرد: این مرکز می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم در مسیر دستگاه‌های قضایی را حذف کند و به امور آنلاین سرعت دهد.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم در حوادث رانندگی درگیر مسایل بیمه هستند و با ایجاد مرکز مذکور می‌توان با انعکاس بیمه نامه‌ها به شرکت‌های بیمه با اطلاع پلیس انتظامی از دخالت دادگستری پرهیز کرد.

این مسئول، ایجاد مجتمع‌های مستقل برای افرادی که با حوادث و پدیده رانندگی دچار مشکل شده‌اند را موجب دسترسی آسان مردم به امور بیمه‌ای دانست و ابراز کرد: با ایجاد مجتمع‌های مستقل مردم می‌توانند بدون صدور رای دادگاه خسارت‌های خود را از شرکت‌های بیمه دریافت کنند.

وی ترویج فرهنگ بیمه را ضعیف خواند و تصریح کرد: امروز بخشی از افراد جامعه به دلایل غیرعمد و حوادث رانندگی در زندان هستند و یا برخی از خانواده‌ها به دلیل تعلل بعضی‌ها دچار آسیب شده‌اند، بنابراین اشاعه فرهنگ بیمه امری ضروری است.

عرب تصریح کرد: پدیده زندان و زندانی اگر چه واقعیت حیات بشریت بوده و نبود آن در دنیا اجتناب‌ناپذیر است، اما مجموعه قوانین و تجربه و عقل بشریت این تکلیف را برای ما ایجاد کرده که حداقل‌ها و استانداردها برای فرد زندانی داشته باشیم.

وی کمبود فضا و مشکل اعتبارات را از مهم‌ترین دغدغه اداره کل زندان‌ها و اقدام‌های تامینی و تربیتی گیلان نامید و اذعان کرد: برخی افراد در زندان هستند که در زندگی خود به دلیل نداشتن آگاهی و اطلاع‌رسانی از قوانین دچار آسیب اجتماعی شده‌اند.

انتهای پیام/2300/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول