اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری برابر تیم گاز مازندران

تیم کشتی ماهان گام نخست را محکم برداشت

خبرگزاری فارس: تیم کشتی آزاد فولاد ماهان با برتری برابر گاز مازندران گام نخست در لیگ برتر را محکم برداشت و خود را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی مطرح کرد.

تیم کشتی ماهان گام نخست را محکم برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان پس از به تأخیر افتادن چند بازی از هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد فصل جدید این رقابت‌ها با دو دیدار کلید خورد.

تیم کشتی فولاد ماهان که به عنوان تنها نماینده کشتی اصفهان در این مسابقات حضور دارد، با هدایت امیر توکلیان در نخستین بازی لیگ به مصاف تیم گاز مازندران رفته و با نتیجه پنج بر دو مهمان خود را شکست داد.

ماهانی‌ها در این دیدار موفق شدند با کسب پنج پیروزی در اوزان 60، 66، 84 ،96 و 120 کیلوگرم حریف خود را در هم کوبیده و گام نخست را در لیگ برتر کشتی آزاد کشور محکم بردارند.

حسن مراد‌قلی، مهدی یگانه‌جعفری، میثم مصطفی‌جوکار، حامد تاتاری و جعفر شمس‌ناتری کشتی‌گیران ماهانی بودند که در برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کردند.

به گزارش فارس، در حاشیه دیدار گاز مازندران و فولاد ماهان سپاهان از داریوش ذاکری قهرمان آسیا، مهدی شفیعیون قهرمان سابق کشور، رحمان رئیسی و هاشم قنبری و محمد زمانی از قهرمانان سابق آسیا و از پیشکسوتان کشتی اصفهان با اهدای حلقه گل، لوح سپاس و بسته فرهنگی تقدیر کرد.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول