اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 74 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی راهی جام ریاست جمهوری قزاقستان شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیر قمی به پیکارهای بین‌المللی جام ریاست جمهوری در کشور قزاقستان خبر داد.

کشتی‌گیر قمی راهی جام ریاست جمهوری قزاقستان شد

محسن وزیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هادی علی‌زاده پورنیا یکی از پر افتخارترین کشتی‌گیران رشته فرنگی در قم محسوب می‌شود که امید زیادی به موفقیت وی در مسابقات جهانی و همچنین پیکارهای قهرمانی آسیا و جام جهانی داریم.

وی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رده سنی بزرگسالان بعد از پشت سر گذاشتن رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، جام جهانی کشتی فرنگی، جام بین‌المللی آزوماش، المپیک 2012 لندن و چند رویداد بین‌المللی دیگر بلافاصله کار خود را با آغاز تمرینات برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جام ریاست جمهوری قزاقستان در سال 2012 آغاز کرد و اکنون راهی این کشور می‌شود.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: درخشش تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، قهرمانی در جام جهانی و مسابقاتی نظیر دانشجویان جهان در سال جاری وصف‌ناپذیر بود و تیم ملی موفق شد مدال‌های رنگارنگ زیادی را در اوزان مختلف کسب کند.

وی عنوان داشت: هیئت کشتی استان قم در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در ترکیب تیم ملی بزرگسالان یک کشتی‌گیر داشت که طی آن هادی علیزاده‌پورنیا موفق به کسب مدال طلا شد و امید زیادی داریم که در پیکارهای جام ریاست جمهوری قزاقستان نیز صاحب مدال شویم.

وزیری اضافه کرد: به هر حال رقابت‌های کشتی جام ریاست جمهوری قزاقستان که قرار است در روزهای آغازین هفته آینده با شرکت برترین‌های کشتی فرنگی دنیا برگزار شود از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم ملی کشتی تلاش می‌کند با تمام توان به مصاف حریفان برود.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: علیزاده‌پورنیا با سابقه کسب مدال طلا از مسابقات قهرمانی آسیا، طلای جام جهانی، طلای دانشجویان جهان و چندین رقابت بین‌المللی از جمله مسابقات بین‌المللی آزوماش اوکراین، یکی از افتخارات کشتی فرنگی کشور محسوب می‌شود و ان‌شاءالله در مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان حرف‌های زیادی از موفقیت‌های وی خواهیم شنید.

وی بیان کرد: علیزاده‌پورنیا امروز به عنوان عضو تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در وزن 74 کیلوگرم همراه با سایر ملی‌پوشان راهی قزاقستان شد تا از روز شنبه بیست و ششم آبان ماه در مسابقات کشتی فرنگی جام ریاست جمهوری قزاقستان به مصاف حریفان خود برود.

انتهای پیام/ل/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول