اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم مطرح کرد

تشکیل کمیته منطقه‌ای راهکاری برای اعتلای صنعت فرش

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: با تشکیل کمیته منطقه‌ای بین چند استان می‌توان با استفاده از تجربیات یکدیگر و برطرف کردن مشکلات، زمینه اعتلای صنعت فرش دستباف کشور را فراهم کرد.

تشکیل کمیته منطقه‌ای راهکاری برای اعتلای صنعت فرش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی امروز در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه صنعت فرش استان قم با تاکید بر ضرورت وجود وفاق در تمام امور بیان کرد: مراکز ساماندهی فرش و عوامل وابسته به آن انسجام بیشتری به فعالیت‌های خود بدهند.

وی در ارتباط با ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات اظهار داشت: در زمینه مشکلاتی که در ارتباط با تولید فرش دستباف در استان وجود دارد از حضور مسئولان و ظرفیت استان قم استفاده شود تا مجموعه فرش استان در مسیر موفقیت قرار گیرد.

استاندار قم با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه صنعت فرش استان قم ادامه داد: در این راستا علاوه بر اینکه برای رفع مشکلات باید از حضور این افراد به ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی بهره برد، باید نسبت به اعتلای این صنعت از حضور آنها کمک گرفت.

پیریایی اضافه کرد: هر چه با وحدت بیشتر در رفع مشکلات کوشا باشیم نتیجه‌ای که مشاهده می‌کنیم بهتر و مناسب‌تر خواهد بود و به این وسیله می‌توان صنعت فرش استان را در بهترین وضعیت ممکن قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به نشست دو شب قبل مسئولان استانداری با تولیدکنندگان و فعالان صنعت فرش استان خاطر نشان کرد: در ارتباط با تقویت صنعت فرش دستباف استان اقدامات گسترده‌ای از سوی استانداری قم انجام شده و الان این صنعت از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به ضرورت پیگیری و انجام مصوبات جلسات مختلف استانداری با اقشار مختلف استان به ویژه فعالان عرصه فرش دستباف بیان کرد: عملیات اجرایی نمایشگاه و موزه فرش قم یکی از مصوبات جلسه اخیر استانداری با فعالان صنعت فرش دستباف استان بود.

پیریایی یکی از مهمترین راهکارهای اعتلای صنعت فرش دستباف در کشور را تشکیل کمیته منطقه‌ای بین چند استان دانست و افزود: در این زمینه مشکلات استان‌هایی که اقدام به فعالیت کرده و الان به مشکل خورده‌اند، حل خواهد شد.

وی یکی از مهمترین نیازهای استان در زمینه صنعت فرش را مواد اولیه دانست و گفت: در زمینه واردات ابریشم باید اتفاق ویژه‌ای بیفتد و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد برطرف شود.

انتهای پیام/2258/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول