اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد

افزایش زمینه حضور فرش دستباف قم در بازارهای جهانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اقدامات انجام شده توسط تولیدکنندگان فرش دستباف این استان‌ در زمینه صادرات گفت: باید زمینه حضور بیشتر فرش دستباف قم در بازارهای جهانی فراهم شود.

افزایش زمینه حضور فرش دستباف قم در بازارهای جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یونس عالی‌پور امروز در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه صنعت فرش استان قم با اشاره به توانمندی استان قم در زمینه تولید فرش دستباف گفت: با توجه به نیاز استان در زمینه فرش دستباف اقدامات گوناگونی انجام شده که در مجموع موجبات اعتلای این صنعت در استان شده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد تولیدکنندگان فرش دستباف با استاندار قم گفت: در این جلسات مسائل مختلفی پیگیری شده و قول‌های همکاری در زمینه‌های گوناگون از استاندار قم گرفته شد که از جمله این موارد در بحث تبلیغات می‌توان به پیگیری برای طراحی کاتالوگ‌های تبلیغاتی فرش استان اشاره کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم یکی از ضروری‌ترین مسائل در اعتلای هر صنعت را معرفی آن به دیگران دانست و گفت: در این زمینه از سوی استانداری و برای معرفی صنعت فرش استان قم به کشور و جهان، تبلیغات و تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی ساخته و توسط صدا و سیما پخش خواهد شد.

عالی‌پور در ارتباط با برگزاری نمایشگاه‌های صنعت فرش استان بیان کرد: کمک برای برگزاری نمایشگاه‌های فرش در استان و کشور یکی دیگر از اقداماتی است که به عنوان مصوبه نشست تولیدکنندگان فرش دستباف استان با استاندار مطرح شده است.

وی در پایان حضور تولیدکنندگان صنعت فرش دستباف استان قم در بازارهای جهانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این حضور می‌تواند موجب اعتلای صنعت فرش استان قم شود. باید شرایطی ایجاد شود که حضور تولیدکنندگان صنعت فرش دستباف استان قم در این بازارها به صورت چشمگیری افزایش یابد.

انتهای پیام/2258/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول