اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شرکت توزیع برق

خیابان‌های 40 روستای بخش مرکزی باغملک روشن می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری باغملک از آغاز عملیات نصب روشنایی در معابر و خیابان‌های 40 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: این کار با همکاری شرکت توزیع برق انجام می‌شود.

خیابان‌های 40 روستای بخش مرکزی باغملک روشن می‌شوند

سید جعفر طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار داشت: مرحله نخست این عملیات در هفته آینده به اجرا در خواهد آمد که طی آن کار نصب روشنایی در خیابان‌ها و معابر روستاهای تکیه، پسکره، تنگ پلنگی و بختگان انجام می‌شود.

رئیس شورای اداری باغملک اضافه کرد: در طرح نصب شعله‌های روشنایی در خیابان‌ها و معابر پیش بینی می‌شود 40 روستای بخش مرکزی روشن شوند.

این مقام مسئول در ادامه به اعتبار پیش شده برای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: اعتبار اولیه اجرای نصب روشنایی در روستاهای باغملک حدود 600 میلیون ریال است که از اعتبارات دهیاری‌های بخش مرکزی تامین شده است.

وی افزود: در مرحله نخست این پروژه، 500 شعله در 10 روستا نصب می‌شود که امیدواریم در ماه‌های آینده نیز بتوانیم مابقی روستاهای بخش مرکزی را پوشش دهیم.

طباطبایی اظهار امیدواری کرد تا دو ماه آینده معابر و خیابان‌های 40 روستای بخش مرکزی باغملک از روشنایی برخوردار شوند و مشکل تاریک بودن آن‌ها حل شود.

سرپرست فرمانداری باغملک با بیان اینکه کار نصب چراغ‌های روشنایی با کمک شرکت توزیع برق باغملک انجام می‌شود اظهار داشت: تعاونی دهیاران بخش مرکزی را متولی خرید و پیگیر نصب شعله‌های روشنایی در روستاهاست.

وی در پایان از روستاییان خواست در نگهداری و حفاظت از این چراغ‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول