اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت

برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه نقاشی کودکان در کوهبنان

خبرگزاری فارس: همزمان با بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی پنجمین دوره مسابقه بزرگ نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان برگزار شد.

برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه نقاشی کودکان در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد حضرتی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این برنامه فرهنگی و هنری اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و علاقمندسازی این قشر به کتاب و کتابخوانی و به بهانه بیستمین دوره هفته کتاب پنجمین دوره مسابقه نقاشی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه با موضوع داستان‌هایی که مادرم می‌خواند، دنیای شگفت‌انگیز کتاب، کتاب وسیله‌ای برای دوستی کودکان و تاثیر کتاب خواندن در زندگی من در کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار و بیش از 200 نفر از کودکان و نوجوانان علاقمند در این مسابقه حضور چشمگیر دارند.

حضرتی بیان کرد: نمایشگاهی از آثار نقاشی چهارمین دوره مسابقه نقاشی کودکان همزمان با آغاز هفته کتاب در کتابخانه مرکزی شهرستان دایر شد که مورد استقبال کودکان و خانواده‌ها قرار گرفت.

وی بیان کرد: طی این برنامه کودکان و نوجوانان کوهبنانی با محیط و خدمات کتابخانه‌های عمومی آشنا و به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی شهرستان درآمدند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان شرکت کننده در این طرح در محل کتابخانه عمومی مرکز شهرستان دایر و به نفرات برتر این مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/80012/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول