اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

نمایشگاه امر به معروف در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از برپایی نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر همزمان با هفته بسیج در اراک خبر داد.

نمایشگاه امر به معروف در اراک برگزار می‌شود

سید عطا‌ءالله میرکمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از 30 آبان تا 6 آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در سطح شهر اراک به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با همکاری بسیجیان عضو حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برنامه‌های ویژه‌ای را با هدف گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به تقارن هفته بسیج با ماه محرم خاطر نشان کرد: تقارن هفته بسیج با ماه محرم اتفاق میمون و مبارکی است که باید از این دو مناسبت مهم نهایت بهره را برد.

میرکمالی پیرامون برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج ادامه داد: برپایی نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر با توجه به نامگذاری دهه اول محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر، برپایی نمایشگاه جنگ نرم، عکس و خاطرات شهدا و نمایشگاه کتاب بخشی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا در سطح حوزه‌ها، برگزاری همایش اعتقادی و بصیرتی زینبیون، ائمه‌ جمعه و جماعات، برگزاری میزگردهای علمی و نهضت روشنگری، برگزاری محافل نورانی انس با قرآن کریم، افتتاح پایگاه بسیج، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری و کوهپیمایی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم، اهدای خون و...از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج در اراک است.

انتهای پیام/87001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول