اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سایت تبیان کردستان خبر داد

راه‌اندازی بخش کردی سایت تبیان کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر سایت تبیان استان کردستان از تکمیل و راه‌اندازی سایت تبیان استان خبر داد و گفت: این سایت در حال حاضر در حال تکمیل است.

راه‌اندازی بخش کردی سایت تبیان کردستان

یوسف صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر اظهار کرد: تبیان کردستان در حال حاضر در بخش فارسی فعال است و روزانه تعداد زیادی مقاله، خبر، گزارش، عکس و غیره را روی خروجی می‌گذارد.

وی با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان این سایت تاکنون بیان کرد: این سایت تاکنون 75 هزار و 540 نفر بازدیدکننده داشته است.

وی همچنین به تعداد مقالات مندرج در این سایت اشاره کرد و یادآور شد: هم‌اکنون 5 هزار و 775 مقاله در این سایت درج شده است.

مدیر سایت تبیان استان کردستان همچنین به فایل‌های صوتی و تصویری این سایت اشاره و خاطرنشان کرد: 204 فایل صوتی و تصویری نیز از ماه گذشته تاکنون روی این سایت قرار گرفته است.

صادقی بخش تبلیغات، خبرنامه سایت و زیارت آنلاین را از دیگر بخش‌های این سایت برشمرد و گفت: سایت تبیان کردستان هم‌اکنون 140 کاربر عضو دارد.

وی کمبود نیروی انسانی و بودجه سایت تبیان کردستان را از مشکلات پیش‌رو دانست و اضافه کرد: امیدواریم با افزایش تعداد نیروهای سایت تبیان کردستان و بودجه سایت بتوانیم زمینه افزایش تعداد مطالب، کاربران و بازدیدکنندگان سایت را فراهم نماییم.

مدیر سایت تبیان کردستان همچنین با اشاره به اینکه از عید غدیر امسال بخش کردی سایت موسسه اطلاع‌رسانی تبیان کشور راه‌اندازی شد، بیان کرد: تاکنون 200 مقاله، فایل صوتی و خبر بر روی سایت کردی موسسه اطلاع‌رسانی تبیان کشور به زبان کردی منعکس شده است.

وی خانواده در اسلام، هنر و ادبیات کردی، گردشگری و بخش آموزش زبان فارسی را از مواردی دانست که در بخش کردی سایت موسسه اطلاع‌رسانی تبیان منعکس شده است.

سایت تبیان کردستان به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به منظور انعکاس فعالیت‌های دینی و فرهنگی از سال 88 در این استان را‌ه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول