اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبر داد

برگزاری 156 برنامه در هفته بسیج در کازرون

خبرگزاری فارس: فرمانده مقامت بسیج سپاه کازرون از اجرای 156 برنامه متنوع و محوری به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان کازرون خبر داد.

برگزاری 156 برنامه در هفته بسیج در کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، غلامرضا شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: امسال هفته بسیج مقارن است با مراسم عزاداری ابا عبدالله‌الحسین(ع)، بنابراین این ناحیه مقاومت 156 برنامه محوری را در شأن و منزلت آن امام همام در سطح شهرستان کازرون به مرحله اجرا در می‌آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در ادامه، 11 مسابقه فرهنگی شامل (قرآن، مقاله‌نویسی، پیام کوتاه، عکس، گفتمان ولایت، نامه‌ای به شهید)، شش مسابقه ورزشی در رشته‌های فوتسال و تنیس روی میز و دیدار با خانواده‌های شهدا و آزادگان، 9 نشست بصیرتی و عمومی در حوزه‌های مختلف و 13 یادواره شهدا را از اهم برنامه‌های هفته بسیج در کازرون برشمرد و اضافه کرد: ارائه ویزیت رایگان در روستاهای محروم توسط اکیپ‌های بسیج سازندگی و بسیج پزشکان، کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌های شهر، برگزاری همایش عاشوراییان و ضابطین، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و دیدار با ائمه جمعه و پیشکسوتان سپاه شهرستان و چند برنامه متنوع دیگر در طول هفته بسیج در شهرستان کازرون به اجرا در می‌آید.

شرفی در بخش دیگر سخنانش از اجرای امر به معروف و نهی از منکر توسط اکیپ‌های سازمان‌یافته بسیج در سطح شهر کازرون خبر داد و تصریح کرد: امروزه دشمن با تمام ابزار و توان به صحنه آمده و به ترویج کارهای ضد فرهنگی خود بین جوانان می‌پردازد که در این راستا نیروهای بسیج ارائه اقدامات فرهنگی قوی و تذکر لسانی را از وظیفه خود در مقابله با آن می‌دانند.

وی ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و ارائه تفکر بسیجی میان آحاد جامعه به ویژه جوانان را یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول