اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

مهندسان وارد موضوع پیشگیری از حوادث غیرمترقبه شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: مهندسان نظام مهندسی می‌توانند در پیشگیری از حوادث غیر‌مترقبه از قبیل سیل، زمین لرزه و بسیاری از بلایای طبیعی با تحقیق وارد شوند.

مهندسان وارد موضوع پیشگیری از حوادث غیرمترقبه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی اسد شامگاه سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه رتبه برتر نظام مهندسی در سه دوره متوالی یکی از خروجی‌های مهم این سازمان بوده است، اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌های موجود در این دوره افراد از رضایت نسبی سازمان برخوردار بودند و انتخابات سالم و خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: انتظار نظام مهندسی ساختمان از هیئت مدیره سازمان، فعالیت‌های کیفی در عملکرد آنان است.

این مسئول با بیان اینکه یکی از ایرادهایی که بر سازمان نظام مهندسی ساختمان وارد است، نبود نرم افزار جامع مهندسی است، تصریح کرد: ضرورت دارد هیئت مدیره این دوره در سازمان نظام مهندسی ساختمان در طراحی نرم‌افزار کاری ماندگار از خود به جای گذارند.

اسد نبود حقوق و دستمزد ثابت برای مهندسان عضو این سازمان نظام مهندسی را مشکل این اقشار دانست و خاطرنشان کرد: مهندسان عضو نظام مهندسی با طراحی و نقشه‌کشی درآمد ناچیزی را کسب می‌کنند که ضرورت دارد هیئت مدیره جدید انتظارات این اقشار را برآورده تا شأنیت این افراد حفظ شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان داشت: مهندسان نظام مهندسی می‌توانند در پیشگیری از حوادث غیر‌مترقبه از قبیل سیل، زمین‌لرزه و بسیاری از بلایای طبیعی با بحث، پژوهش و تحقیق در این زمینه وارد شوند.

اسد بیان داشت: برای حل مشکلات و اتخاذ تصمیم‌های درست می‌توان با همدلی و وفاق به نتایج موثری دست یافت.

انتهای پیام/86006/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول