اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان خبر داد

پایش همه پرونده‏های شعب اجرای احکام در استان سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان از پایش همه پرونده‏های شعب اجرای احکام در استان سمنان خبر داد.

پایش همه پرونده‏های شعب اجرای احکام در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، احمد سیاوش‏پور در جلسه شورای برنامه‏ریزی دادگستری کل استان سمنان اظهار داشت: هم‏زمان با آغاز ماه محرم، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تابعه دادگستری کل استان سمنان تقویت می‏شوند.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه محرم‏الحرام و دوست‏داری اهل بیت(ع) و امام حسین(ع)، تدارک برنامه‏های مذهبی و فرهنگی متناسب با شأن و منزلت این ماه لازم و ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از مشاور فرهنگی خود خواست تا مراسم ماه محرم در دادگستری‏های سراسر استان به گونه‏ای برگزار شود که ضمن غنی بودن از نظر محتوا، به اصل خدمت‏رسانی و وظیفه اصلی دستگاه قضایی که رسیدگی به دعاوی مردم است، خدشه‏ای وارد نشود.

سیاوش‏پور در بخشی دیگر از سخنان خود به پایش همه پرونده‏های شعب اجرای احکام در استان سمنان اشاره کرد و گفت: در بررسی‏های به عمل آمده، علل تأخیر و عدم اجرای برخی از احکام صادره مورد تحلیل قرار گرفت و در جهت رفع موانع و تسریع در اجرای احکام راهکارهایی را در دست اقدام داریم.

در این جلسه، حجت‏الاسلام محمدقاسم عین‏الکمالی، مشاور فرهنگی رئیس کل دادگستری کل استان سمنان ضمن سخنانی از پیش‏بینی 11 برنامه برای برگزاری در ماه‏های محرم و صفر در دادگستری کل استان سمنان خبر داد.

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول