اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم استقلال قائمشهر:

تبانی بازیکنان استقلال زاییده برخی دوست‌نماها است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم استقلال لموک قائمشهر گفت: تبانی بازیکنان استقلال زاییده برخی دوست‌نماها است.

تبانی بازیکنان استقلال زاییده برخی دوست‌نماها است

ابراهیم مرادی سرمربی تیم استقلال لموک شهرستان قائمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر افزود: بازی با جویبار به نظرم بهترین بازی فصل و جام باشگاه‌‌های لیگ برتری مازندران بود چرا که ما می‌توانستیم با 5 گل اختلاف پیروز شویم اما واقعا شانس با ما یار نبود و این تیر دروازه بود که دو بار این تیم را یاری کرد.

وی افزود: چرا بعضی از آقایان دنبال فراافکنی برای خود هستند. این را به جرات می‌‌گویم اگر بخواهم فایل صوتی بعضی از همین آقایان را به رسانه‌ها می‌دهم تا مردم خودشان قضاوت کنند، تبانی هم زاییده فکر همین افراد دوست‌نما است. 

سرمربی تیم استقلال لموک قائمشهر بیان داشت: به تمام فوتبال دوستان قائمشهری این اطمینان را می‌دهم که ما قهرمان خواهیم شد، ما یک سال با دست خالی و با امکانات ناچیز تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم صعود را در کارنامه خود و باشگاه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در تاریخ لیگ برتر استان مازندران بی‌نظیر بوده که کمیته انضباطی وقتی با تخلف بازی دادن بازیکن سرباز تیم ساروی مواجه می‌شود اواسط نیم فصل رای بر بی‌گناهی تیم فوتبال شهدای ساری می‌دهد و مسئولان برگزاری بازی را مقصر می‌دانند که این خود جای تاثر دارد.

مرادی بیان داشت: بعضی از افراد که منتصب به روزنامه ورزشی کشور خود را می‌دانند و از هر راهی می‌خواهند پولی کسب کنند چون ما نتوانستیم پولی دهیم باید تاوان آن را به شکلی دهیم که خودمان متاثر شویم ولی فایل‌های صوتی این قضایا هم موجود است.

وی در پایان گفت: همه ادعا از فوتبال پاک را دارند. کجاست این فوتبال پاک که همه از آن دم می‌زنند، بنده از همین جا قول می‌دهم که ما تیم صعودکننده به لیگ 3 کشور خواهیم بود به شرطی که موانع به ما این فرصت را دهند تا به شرایط قهرمانی دست یابیم.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول