اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی نساجی مازندران:

نساجی پتانسیل بالایی برای قهرمانی دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه برد مقابل شاهین بوشهر ما را در کورس قهرمانی حفظ می‌کند، گفت: نساجی پتانسیل بالایی برای قهرمانی دارد.

نساجی پتانسیل بالایی برای قهرمانی دارد

اسماعیل اسماعیلی امروز در مورد بازی با شاهین بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر، گفت: این بازی برای‌مان شش امتیاز دارد چرا که برد برابر شاهین بوشهر ما را در کورس قهرمانی حفظ می‌کند.

وی افزود: شرایط تیم بسیار مطلوب بوده اعتقاد به این داشته که باید به جوانان بها داده شود چرا که همین جوانان در آینده سرمایه‌های خوبی برای‌مان است، مقابل جوانان نساجی بازی تدارکاتی برگزار کردیم که امروز را به کل تیم استراحت دادیم تا فشار زیادی برای بازیکنان ایجاد نشود.

اسماعیلی بیان داشت: مازندران مهد استعداد ورزش کشور است چرا که باید به این استعدادها توجه شود و برای تک تک این مستعدها برنامه‌ریزی درست انجام شود تا بتوان نتیجه مثبت از این برنامه‌ریزی به دست آید.

وی ادامه داد: در هفته گذشته بازی با تیم ملی نوجوان تیم‌های پایه نساجی انجام دادند که شش بازیکن از این تیم به تیم ملی نوجوانان از سوی دوستی مهر دعوت شدند که این نشان از پتانسیل بالای نساجی دارد.

وی گفت: حال که شرایط نساجی خوب شده بعضی از دوستان به دنبال کارهایی در پشت پرده هستند تا همدلی را در بین هواداران و بازیکنان از بین برند این تیم متعلق این شهرستان و استان بوده پس بیاییم با افکار درست به بعدها بنگریم چرا که با لیگ برتری شدن نساجی رونق بزرگی در این استان به راه خواهد افتاد، وحدت همبستگی و اتحاد رکن اصلی این صعود است.

اسماعیلی در پایان با همدردی با سیل‌زدگان غرب استان گفت: سه امتیاز این بازی را تقدیم سیل‌زدگان غرب استان می‌کنیم تا بتوانیم دل این افراد را شاد کنیم، از مسئولان ومردم ورزش دوست تقاضا دارم که به این افراد توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول