اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مأموران ناجا صورت گرفت

کشف محموله 5 کیلوگرمی هروئین در کرمان

خبرگزاری فارس: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان روز گذشته طی عملیاتی بیش از 5 کیلوگرم هروئین کشف و 2 قاچاقچی را دستگیر کردند.

کشف محموله 5 کیلوگرمی هروئین در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایست و بازرسی مرصاد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو که از بم عازم کرمان بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ پلیس در بازرسی از آن بیش از پنج کیلوگرم هروئین جاسازی شده در بدنه خودرو را کشف و ضبط کرد.

در این عملیات ماموران انتظامی دو قاچاقچی را دستگیر و به همراه مواد کشف شده تحویل دستگاه قضایی دادند.

مراقب کلاهبرداران باشید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: کلاهبرداران در تماس‌های تلفنی و به بهانه‌های مختلف با کشاندن شما به کنار دستگاه عابر بانک وجه حسابتان را خالی می‌کنند، لذا برای انجام معامله و واریز وجه به حساب کارتتان نیازی نیست به دستگاه عابر بانک مراجعه کنید.

کامبیز اسماعیلی گفت: کلاهبرداری کارت به کارت به عنوان رایج‌ترین شیوه برای فریب و خالی کردن حساب عابر بانک و اینترنتی هموطنان است.

وی افزود: اخیرا برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب با ارسال پیامکی با مضمون اینکه «در یک قرعه‌کشی برنده جایزه شده‌اید» و یا با معرفی خود در قالب کارمند اپراتور تلفن همراه با شماره تلفن اعتباری ضمن تماس با شهروندان شماره حساب یا شماره کارت عابر بانک آنها را به قصد واریز وجه دریافت کرده و پس از مدتی طی تماس تلفنی با قربانی از او می‌خواهند تا حساب بانکی خود را کنترل کند در حالی که هیچ مبلغی به حساب قربانی واریز نشده است.

وی ابراز داشت: در ادامه فرد کلاهبردار با اعمال شیوه‌های متقلبانه قربانی را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و با اعلام اینکه دارای حساب ارزی است از وی می‌خواهند زبان دستگاه ATM را به انگلیسی تغییر دهد.

این مقام مسئول بیان کرد: فرد کلاهبردار با سوء استفاده از عدم تسلط و آشنایی قربانی به زبان انگلیسی با شگرد خاصی رمز اینترنتی حساب بانکی قربانی را گرفته که موجب انتقال مبلغی به حسابی کلاهبردار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول